וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שכטר לוקח מנהיגות, איינבינדר ורואדה יישארו?

7.5.2017 / 9:25

החלוץ, שכיכב נגד סכנין והגיע ל-18 שערים בכל המסגרות העונה, קיבל גב ולקח אחריות. במהלך השבוע ייעשו ניסיונות לגשר על הפערים עם איינבינדר, אך התחושה היא שיעזוב. רואדה נפצע

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. שלומי גבאי
הכרטיס לאירופה קרוב. בית"ר חוגגת, אמש/שלומי גבאי

1. האמון בשכטר משתלם

בינואר לפני שנה וחצי לערך, עת הגיע איתי שכטר חסר ביטחון ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים, באימון הראשון בבית וגן קראו לו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אליהם. ושאלו אותו: "מה איתך לקראת שבת?". שכטר ענה להם: "רק עכשיו הגעתי, מה שתחליטו תחליטו, סגל או לא סגל, הכל בסדר מבחינתי". שי ברדה ענה לו:"מה תחליטו? אתה פותח, אתה החלוץ הכי טוב כאן". שכטר היה מרוצה ואמר: "באמת? מצוין, כמה דקות אני אשחק?" ודראפיץ' סיכם כשאמר: "כמה שאתה תחליט".

אז אתמול (שבת) שכטר השלים 18 שערים בכל המסגרות במדי בית"ר ירושלים העונה. יש לו גם 5 בישולים ואתמול הוא סחט את הפנדל השמיני שלו. כל זה מתחיל ונגמר בביטחון שהוא קיבל בבית"ר מהרגע שהגיע. הוא קיבל את משבצת המנהיג ובא להוביל, גם כשפחות הלך הוא פתח, גם שהתקשה לעבור שחקני הגנה בצעד ראשון הוא עבד עבור הקבוצה. שרון מימר רתח על ההתנהגות של שכטר לפני שבועיים, כשירד מהמגרש וסינן כמה קללות, רתח בצדק. שכטר עשה משהו שאסור היה לו לעשות, רק שלהבדיל מאחרים, שכטר עשה את זה ממקום פחות אישי ויותר קבוצתי, הוא באמת רצה בטירוף לנצח את מכבי פתח תקוה ולסיים שלישי, המשבצת של המנהיג והגב שהוא מקבל עשו את שלהם, הוא מרגיש שבית"ר על הגב שלו ולוקח עליו כמה שיותר. אתמול הוא כבש צמד וסחט עוד פנדל שנתן לסאבו לבעוט. שכטר כבר על האדים האחרונים של העונה, מעל 50 משחקים ודי סחוט, אך הוא ממשיך בשלו עד להשלמת המשימה והבטחת הכרטיס לאירופה.

עידן ורד המשיך אתמול את כושר הנהדר שלו עם עוד בישול יפהפה ודן איינבינדר הבריק גם הוא, עם המסירה לשכטר שהובילה לפנדל. הטריו הזה הוא הברומטר של בית"ר השנה, גם על המגרש וגם ברמת המנהיגות, לא בטוח שזאת תהיה אותה בית"ר אם הטריו הנ"ל יתחיל להתפזר.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את בני סכנין
שרון מימר: "המקום השלישי חייב להיות שלנו, אנחנו טיפשים אם נפספס"

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. שלומי גבאי
יישאר בבירה? דן איינבינדר/שלומי גבאי

2. בית"ר תשמור על הסגל?

ה-1:5 אתמול השלים ניצחון שלישי של שרון מימר על בני סכנין בתקופה קצרה, שלושה ניצחונות בהפרש שערים של 1:10, שליטה מוחלטת במשחקים שאולי מסמלת את השינוי המשמעותי שהתרחש בקבוצה תחת מימר. יחד עם זאת, המאמן אמנם יחתום על חוזה חדש אך המבחן שוב יהיה מבחן הסגל. התחושה של כולם היא שדן איינבינדר כבר בדרך החוצה, אך גם השבוע יתקיימו שיחות וניסיונות לגשר על הפערים. חסוס רואדה עדיין מתעקש על חוזה לשנתיים והציב לעצמו עד סוף חודש מאי לקבל החלטה סופית. שני השחקנים הללו הם היחידים אותם רוצה הקבוצה שהופכים לחופשיים בקיץ, אך הם שני שחקנים משמעותיים, שלא בטוח שבית"ר תוכל למצוא עבורם תחליפים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ספג צהוב תשיעי. מרסל הייסטר/אדריאן הרבשטיין

3. זגורי בדרך החוצה

רואדה סבל השבוע מרגישות, אתמול שוב מתח את המפשעה וכלל הנראה סיים את העונה. מרסל הייסטר ספג צהוב 9 ויחמיץ את משחק סיום העונה נגד מכבי תל אביב. גם אריק סאבו רצה חופשה מוקדמת, אך לא הצליח לקבל את הצהוב ה-9. ישראל זגורי מתוסכל כבר תקופה ארוכה מהדקות שאינו מקבל ומבין כי לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. אמיר עגייב אמור להגיע על חשבונו ולהתמודד על מקומו בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully