וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "המקום השלישי חייב להיות שלנו, אנחנו טיפשים אם נפספס"

אחרי שהביס את סכנין, מאמן בית"ר ירושלים לא מוכן לחשוב על אפשרות שיאבד את הכרטיס לאירופה, שכטר: "בכל שבוע אנחנו מוכיחים שאנחנו ראויים". אבוקסיס: "מרכז ההגנה שלנו היה מחריד"

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. שלומי גבאי
מימר הביס את אבוקסיס/שלומי גבאי

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי להבטחת המקום השלישי בליגה, והכרטיס הבטוח לאירופה, עם 1:5 מרשים על בני סכנין. כעת, לקבוצה מהבירה 56 נקודות, בעוד למכבי פתח תקוה הרביעית יש 51 ומשחק חסר.

"בהרבה דקות ראינו שחקנים עם איכות והנאה, זה מה שאני רוצה מהקבוצה שלי", אמר שרון מימר המרוצה בסיום, "בכל שבוע אנחנו מוכיחים שאנחנו ראויים למקום השלישי. אוי ואבוי עם נפספס את זה, אנחנו צריכים להיות ממש טיפשים, המקום השלישי חייב להיות שלנו. אנחנו מדברים על כל מיני אפשרויות לעונה הבאה, הקבוצה תהיה מוכנה. אני לא מודאג בקשר לחוזה שלי, טביב אמר בכמה מקומות שהוא רוצה שאני אמשיך, זה ייסגר בסוף. אני לא חושב שחסוס רואדה או דן איינבינדר כבר הלכו, מקווה שיישארו איתנו. ורד ושכטר נהנים במגרש, כיף לראות אותם. הם עובדים קשה ומקבלים שכר לעמל עם הגולים והבישולים. הם שומרים על חדר הלבשה שמח ומגיע להם כל הכבוד. בכר בנאדם ענק ומאמן ענק, אני מברך אותו. באר שבע ראויים".

איתי שכטר, שהבקיע צמד והגיע ל-13 שערי ליגה העונה: "יש לי 18 בכל המסגרות. אני שמח על העונה הזו ומה שהכי חשוב זה הניצחון. נשאר עוד קצת, צריכים להבטיח את המקום השלישי. אמרתי גם בתקופות הפחות טובות שיש פה קבוצה טובה. כמעט בוודאות נהיה באירופה, מגיע לנו, אנחנו משחקים כדורגל טוב ושמח. אני מודה למועדון שדחף אותי גם ברגעים הפחות טובים שלי, אני שמח להחזיר ומאושר פה. הלוואי ודן וחסוס ימשיכו איתנו, עם כמה חיזוקים נכונים נוכל לרוץ חזק בצמרת".

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את בני סכנין

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר כובש. שלומי גבאי
שכטר כובש את השני, הערב/שלומי גבאי

"הפנדל היה החלטה לא נכונה", אמר יוסי אבוקסיס, "לא בגלל זה הפסדנו, אבל ההחלטה של ה-1:2 מוטטה אונו. לקבל גול כזה בדקה כזו השפיע עלינו. אין לנו הרבה שחקנים בסגל וזה משפיע. החיסורים גרמו למרכז ההגנה שלנו להיראות הכי גרוע שראיתי. אי אפשר להאשים את השוער, ששיחק פעם ראשונה. כל השערים באו ממרכז ההגנה המחריד שלנו. זה לא משחק חשוב לסכנין, אבל כואב לי ששופטים באים למשחקים לא מרוכזים. הרחיקו אותי על שום דבר, רק הלכתי לדבר עם אדלר במחצית, הוא אומר שנגעתי לו ביד וזה שקר, חבל מאוד. מאכזב אותי להפסיד משחק שבו נראינו טוב במחצית הראשונה, ובסוף קיבלנו חמש. מי שינסה למצוא משהו מר בעונה כזו, מתבלבל. בתקציב הזה ואחרי איך שהתחלנו את העונה, יפה שהגענו לפלייאוף העליון. יש פה קבוצות חזקות ובתקציבים גדולים בהרבה משלנו, זה מראה שעשינו עונה גדולה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully