וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רצף ניצחונות הבית של יובנטוס נקטע עם 1:1 דרמטי בדרבי

לראשונה אחרי 33 משחקים, יובה לא ניצחה בביתה, אחרי שטורינו כמעט הפתיעה משער נפלא של ליאיץ' (52) והיגואין המחליף כבש בתוספת הזמן. מרטנס כבש צמד ובישל לאינסינייה ב-1:3 של נאפולי

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
מי אם לא הוא? היגואין/רויטרס

המחזור ה-35 באיטליה נפתח הערב (שבת) עם המשך הדהרה של נאפולי, הפעם עם 1:3 על קליארי ועם 1:1 דרמטי של יובנטוס בדרבי מול טורינו.

נאפולי - קליארי 1:3

הפרטנופי ממשיכים לדהור, ורשמו משחק שמיני ברציפות ללא הפסד בליגה (שבעה ניצחונות ותיקו), שהעלה אותם למקום השני לפחות עד משחקה של רומא מחר מול מילאן. ממש לא בפעם הראשונה העונה, האיש של נאפולי ושל המשחק היה דריס מרטנס. הבלגי חגג את הראשון כבר אחרי דקה ו-54 שניות, הוסיף בדקה ה-49 (שניהם מבישול של פאוזי גולאם) וקינח עם בישול ללורנצו אינסינייה (67). דייגו פריאס עוד צימק בתוספת הזמן, אך זה לא הפריע לנאפולטנים לחגוג ניצחון. מרטנס, שכבש ביום הולדתו מול קליארי גם לפני שלוש שנים, השתווה למאורו איקרדי וגונסאלו היגואין עם 24 שערים, ורק לאנדרה בלוטי ואדין דז'קו (25) יש יותר כיבושים העונה בליגה.

שחקן נאפולי דריס מרטנס חוגג. רויטרס
ככה חוגגים יום הולדת. דריס מרטנס/רויטרס

יובנטוס - טורינו 1:1

רצף 33 הניצחונות הביתיים של יובה, שהחל בספטמבר 2015, נעצר. אחרי הניצחון הגדול במונאקו שקירב אותה לגמר ליגת האלופות, הגברת הזקנה הייתה קרובה להפסד ליגה ראשון אחרי כמעט ארבעה חודשים, ועוד בדרבי. מסימליאנו אלגרי העניק מנוחה ללא מעט שחקני הרכב, ביניהם ג'אנלואיג'י בופון, ג'ורג'ו קייליני, דני אלבס וגונסאלו היגואין, לקראת משחק הגומלין מול מונאקו ביום שלישי, ויובה נזקקה לשער בתוספת הזמן של היגואין (שעלה מהספסל) כדי להציל נקודה, למרות שהיריבה העירונית הייתה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-57, אז הורחק אפרייה אקווה בצהוב שני.

אדם ליאיץ' (52) כבש (התשיעי שלו העונה), בבעיטה חופשית מושלמת, והכניס את המארחת לפיגור ביתי שני העונה בסך הכול בליגה, שכמעט החזיק עד לסיום. לצערו, לפיפיטה היו תוכניות אחרות והוא כבש את שערו ה-24 העונה בליגה מבישול של מירלם פיאניץ', שהשאיר אותו חזק במירוץ על מלכות השערים. יובה מחזיקה כעת ביתרון שמונה נקודות על פני נאפולי, וגם אם רומא תנצל מהר ותתקרב לשבע נקודות ממנה, כשנותרו שלושה מחזורים בלבד נראה כי דבר לא ימנע מאלגרי ושחקניו אליפות נוספת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן טורינו אדם ליאיץ' חוגג. רויטרס
שער מרהיב. אדם ליאיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully