וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' הוא הספורטאי השני הכי עשיר בבריטניה

בממלכה פורסמה רשימת הספורטאים העשירים: לואיס המילטון ראשון (131 מיליון ליש"ט), השבדי ו-ויין רוני במקומות 2-3. יונייטד תתארח אצל ארסנל בראשון (18:00, ס'1), ליברפול - סאות'המפטון

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. AP
דואג לפנסיה. זלאטן/AP

אחרי ההפסד של טוטנהאם אתמול (שישי), תוכל צ'לסי להתקרב מרחק נגיעה מהאליפות ביום שני כאשר תארח את מידלסברו, אך עוד קודם לכן, בראשון, ייערך "סופר סאנדיי" בפרמיירליג: ליברפול תחכה לסאות'המפטון ובמנה העיקרית, ארסנל מול מנצ'סטר יונייטד.

seperator

ליברפול - סאות'המפטון (15:30, ספורט 1)

השער המדהים של אמרה ג'אן, שסידר ניצחון חוץ על ווטפורד בליל שני, הציב את המייטי רדז בעמדה מצוינת להשיג את המקום השלישי והכרטיס הישיר לליגת האלופות. כדי להתקרב לשם עוד קצת, לליברפול אסור למעוד בבית מול הקדושים, שמגיעים עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ומדשדשים בשעמום במרכז הטבלה. אדם ללאנה ופיליפה קוטיניו, שסוחבים פציעות, אמורים לפתוח, בעוד סאדיו מאנה לא כשיר.

אצל האורחים, צ'רלי אוסטין, שנפצע בתיקו מול הפועל באר שבע בתחילת דצמבר, עשוי לחזור סופסוף. יורגן קלופ, שטרם גבר את סאות'המפטון בליגה בשלושה ניסיונות, ינסה לעשות זאת הפעם. בינתיים, הגרמני מחזיק במאזן זהה לזה שהיה לבנרדן רוג'רס אחרי 65 משחקי ליגה: 33 ניצחונות, 18 תיקו, 14 הפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
רוצה לשבור את הנאחס מול הקדושים. קלופ/רויטרס

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 1)

הקרב על הכרטיסים לליגת האלופות נמצא בשיאו, אולם בעוד שעבור התותחנים מדובר כנראה בהזדמנות אחרונה לתפוס את הקבוצות שמעליהם, הרי שז'וזה מוריניו עשוי לשלוח למגרש הרכב משני שכן יונייטד קרובה להגיע לצ'מפיונס מהדלת האחורית: דרך הליגה האירופית, שם עשתה ביום חמישי צעד גדול לעבר הגמר עם 0:1 בחוץ על סלטה ויגו. השדים האדומים ייארחו את סלטה לגומלין בחמישי ולכן, מוריניו שוקל לאפשר לכוכביו מנוחה, שכן הסגל רווי פציעות גם כך והאחרונה שבהן היא של אשלי יאנג, שעלה מהספסל בחמישי והוחלף כעבור 11 דקות.

ארסנל מגיעה אחרי הפסד 2:0 אצל טוטנהאם בשבוע שעבר. לקבוצה של ארסן ונגר נותרו עוד חמישה משחקים העונה והיא מבינה את חשיבות המפגש הזה. בעונה שעברה ארסנל סופסוף רשמה ניצחון ליגה על יונייטד, 0:3 ענק, במשחק בו כבשה בדקות 6, 7 ו-20.

בינתיים, באנגליה פורסם כי החלוץ הפצוע של מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ', הוא הספורטאי השני הכי עשיר בממלכה, אחרי לואיס המילטון, נהג הפורמולה 1. לכוכב של מרצדס יש 131 מיליון ליש"ט בחשבון הבנק, אחרי שהרוויח 25 מיליון בשנה החולפת בבלד. לזלאטן לעומתו, יש 110 מיליון אותם צבר לאורך הקריירה ובזכות החוזה שלו עם נייקי. הבא בתור הוא שחקן יונייטד נוסף, ויין רוני, עם 93 מיליון ליש"ט. בטופ 10 אפשר למצוא גם את מוריניו (שביעי, 61 מיליון) ופפ גווארדיולה (תשיעי, 50 מיליון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully