וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס גאה ברביעייה של אייאקס: "עשינו את זה בדרך ההולנדית"

אייאקס הרשימה ב-1:4 על ליון בחצי גמר הליגה האירופית והתקרבה לגמר, מאמנה טוען: "זה לא רק הניצחון, אלא הדרך האטרקטיבית". לואי ואן חאל חגג באצטדיון, השוער אוננה לא פוחד ממנצ'סטר יונייטד: "אם נשחק ככה, נוכל לנצח כל יריבה"

שחקני אייאקס חוגגים. AP
חגיגה בארנה. שחקני אייאקס חוגגים/AP

אייאקס איבדה את הסיכוי להדביק את פיינורד ולזכות בליגה ההולנדית, אך בכל הקשור לליגה האירופית, מצבה טוב בהרבה. הערב (רביעי) הביסה הקבוצה של פטר בוס 1:4 את ליון במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית והשיגה מקדמה גדולה לקראת הגומלין בצרפת. חאקים זייש כיכב עם שלושה בישולים, ברנרד טראורה (צמד), קספר דולברג ואמין יונס כבשו את השערים, כשמתיו ולבואנה צימק מנגד והותיר לקבוצתו תקווה.

עוד בנושא

1:4 לאייאקס על ליון במשחק הראשון בחצי הגמר

מאמן אייאקס פטר בוס. רויטרס
נהנה. בוס/רויטרס

"נהניתי מכל רגע", אמר בוס. "המשחק נפתח בצורה דרמטית, אך למזלי שתי ההזדמנויות הראשונות שלנו הפכו לשערים. המשחק יכול היה להיגמר 5:12, אבל נגמר רק 1:4, שזו תוצאה טובה עבורנו, כמובן. המשחק מול שאלקה מלמד אותנו שאי אפשר לחגוג לפני, ליון קבוצה טובה ונצטרך להשלים את העבודה בצרפת".

בוס הוסיף ש"לא הגענו לחצי גמר באירופה כבר 20 שנה, כך שכבר לפני כן זה היה הישג מצוין, אבל מה שהיה חשוב זה גם הדרך שבה הגענו לחצי הגמר, שזה לא היה דרך כדורגל הגנתי, אלא דרך הסגנון שלנו, שמתאים לאייאקס. זו הדרך ההולנדית. אנחנו מנסים לשלב בין ניצחונות לבין כדורגל אטרקטיבי. לא תמיד זה מצליח, אבל אנחנו מנסים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני אייאקס חוגגים ניצחון על ליון. רויטרס
"הסיכויים לגמר הם עדיין 50:50, מה שצריך לעשות זה לשחק באותה צורה"/רויטרס

שוער אייאקס אנדרה אוננה בטוח שקבוצתו יכולה לגבור על כל יריבה, אם תמשיך להציג את אותה יכולת כמו זו מול ליון. כידוע, בחצי הגמר השני מתמודדות סלטה ויגו ומנצ'סטר יונייטד. אוננה, שסיפק כמה הצלות מכריעות ששמרו על התוצאה, אמר: "הסיכויים לגמר הם עדיין 50:50, מה שצריך לעשות זה לשחק באותה צורה. היה משחק קשה, אבל שיחקנו טוב מאוד, נתנו את המיטב. לליון יש שחקנים טובים, אבל אנחנו יודעים שאם נשחק באותה צורה, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

אגב, מי שנכח במשחק היה לואי ואן חאל, האיש שאימן את הקבוצה שהניפה את התואר האירופאי האחרון של המועדון לפני 25 שנה, והניף את הגביע ביציעים. לצדו ישבו כמה משחקני הקבוצה, אדווין ואן דר סאר, דני בלינד ופרנק דה בור.

לואי ואן חאל ביציעי אייאקס. רויטרס
עבר, הווה, עתיד. ואן חאל ואייאקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully