וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 94:96 דרמטי להרצליה על מכבי חיפה, ראשון חגגה באשדוד

הרצליה החסרה פיגרה כבר ב-14 הפרש, אבל טוריאן גרין שלח את המשחק להארכה ואור לאומי קלע שיא קריירה (23) כדי לדאוג לניצחון דרמטי. האלופה גברה 74:91 בחוץ על מכבי אשדוד. צפו בתקצירים

אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
שיא קריירה וניצחון. אור לאומי/קובי אליהו

המחזור ה-30 בליגת העל בכדורסל יצא היום (רביעי) לדרך עם שני משחקים: במשחק הראשון מכבי ראשון לציון האלופה חגגה עם 75:91 בחוץ על מכבי אשדוד ושיפרה את סיכוייה למקום השביעי. במשחק נוסף בני הרצליה השיגה 94:96 דרמטי בהארכה על מכבי חיפה.

seperator

בני הרצליה - מכבי חיפה 94:96 (לאחר הארכה)

צפו בתקציר

ניצחון דרמטי מאין כמוהו לבני הרצליה, שהגיעה למשחק הזה ללא כרם משעור כוכבה הישראלי הפצוע, אבל הציגה את אור לאומי. הגארד הצעיר, שעד הערב שיא הקריירה שלו עמד על 13 נקודות, ניפץ את שיאו עם 23 נקודות בניצחון הזה. אולם, מי שדאג במו ידיו לקאמבק של הרצליה שפיגרה כבר ב-14 הפרש היה טוריאן גרין, שהיה חלש מאוד במשך שלושה רבעים אבל כפה את ההארכה הזו עם חמש נקודות רצופות ושלשה גדולה ובתוספת הזמן קלע את כל הנקודות הקריטיות של המארחים שעלו זמנית למקום הרביעי ושיפרו את סיכוייהם להשיג יתרון ביתיות בפלייאוף.

האורחים ניצלו את הסגל החסר של הרצליה ופתחו והובילו כבר 12:19 בזכות שלשה שנייה של ורגאס, אבל אור לאומי מזער נזקים עם 9 נקודות ברבע הראשון שהסתיים ב-18:20 בלבד לאורחים. היתרון של חיפה תפח ברבע השני, כאשר קווין פינקני שלט מתחת לסלים וריצת 0:8 עם שלשות של דיברתולומאו ומנדס ואלדס קבעו יתרון שיא לאורחים - 29:42 כשאור לאומי תפר שלשה וקבע את תוצאת המחצית: 32:42 לחיפה.

ברבע השלישי חיפה המשיכה ללכת על פינקני הלוהט, אבל אור לאומי שניפץ את שיא הקריירה שלו (13) המשיך לשמור את הרצליה בטווח סביר כשגם חליל קנאסביץ' מציג משחק יעיל למארחים. אולם, להרצליה לא הייתה תשובה לפינקני וגם לא הצליחה להוריד את האחוזים של חיפה מחוץ לקשת. אבל הרצליה לא ויתרה וריצת 0:6 ברבע הרביעי החזירה אותם לתמונה וקבעה 61:66 בלבד לחיפה. פינקני קלע שלשה, אבל טריש החזיר שלשה משלו וגרין קלע סל נוסף שקבע 66:69 בלבד לחיפה.

אבל האורחים לא נבהלו ונהנו משלשה אדירה של ג'ון דיברתולומאו שקבעה 66:73 לחיפה. אור לאומי קלע מהקו, אבל פינקני קלע סל נוסף כדי לקבוע 70:75, 55 שניות לסיום. גמור? ממש לא. ג'ון דיברתולומאו עשה עבירה בזריקה לשלוש על טוריאן גרין שקלע פעמיים והחטיא את השנייה אבל הרצליה לקחה ריבאונד התקפה וגרין קלע שלשה שקבע שוויון 75. חיפה יצאה להתקפה אחרונה, דיברתולומאו החטיא שלשה ואנחנו נכנסים להארכה. הדרמה נמשכה גם בתוספת הזמן שבה טוריאן גרין, שעד הרבע הרביעי היה חלש להחרידה, הפציץ שתי שלשות ברציפות וקבע 85:90 דקה לסיום המותחן. גרין קלע עוד שלוש נקודות בסל ועבירה אבל חיפה סירבה לוותר ושלשה גדולה של דיברתולומאו שסחט גם עבירה וקבע 91:93 בלבד להרצליה. חיפה עשתה עבירה מכוונת, אור לאומי החטיא את הזריקה השנייה אבל ורגאס בעט בדלי עם החטאת שלשה מנגד וג'ף אדריאן קלע מהקו כששלשה מטורפת של בלייזר קבעה: 94:96 דרמטי להרצליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טוריאן גרין שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
יצא הווינר הגדול. טוריאן גרין/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להרצליה: אור לאומי 23, טוריאן גרין 16, דרל וויליאמס 14 ו-13 ריבאונדים, ברנדון טריש 13, חליל קנאסביץ' 11 ו-9 ריבאונדים, תום מעיין 10, ג'ף אדריאן 9.

קלעו לחיפה: קווין פינקני 24 ו-11 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 19(4 מ-6 לשלוש), גרגורי ורגאס 14 ו-8 אסיסטים, עוז בלייזר 12, עמית שמחון 11, ווילי וורקמן 8, אורלנדו מנדס ואלדס 6.

פטריק ריצ'ארד שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
הצטיין בניצחון. פטריק ריצ'ארד/מגד גוזני

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 91:74

צפו בתקציר

התקופה המצוינת של האלופה נמשכה הערב באשדוד עם ניצחון חמישי ברציפות שקירב אותם מאוד למקום השביעי. אשדוד עוד פתחה טוב והובילה אחרי הרבע הראשון, אבל מהרבע השני ואילך זה היה משחק במעמד צד אחד כשראשון פשוט כותשת את אשדוד האומללה שסיימה עניין בעונה הזו אחרי שהבטיחה את הישארותה. פטריק ריצ'ארד חגג עם 17 נקודות ו-3 שלשות לאורחים. עידן זלמנסון היה יעיל מאוד בצבע עם 16 נקודות ב-6 מ-8 מהשדה, אבי בן שימול היה נהדר עם 11 נקודות ו-8 אסיסטים. צ'ייס סיימון (22) וג'ייק כהן (18) היו מנקודות האור היחידות אצל המארחים.

ראשון הגיעה לאולם באשדוד בתקופה מצוינת, אבל הפתיחה הייתה שייכת למארחים שהפציצו חמש שלשות, ארבע מתוכן של טישמן וסיימון וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 19:24. אשדוד שמרה על היתרון שלה גם ברבע השני, אבל חמש דקות מפתיחת הרבע התעורר פטריק ריצ'ארד שהוליך אותה לריצת 0:7 ויתרון ראשון - 35:36. ראשון הידקה את ההגנה והמשיכה את הריצה שלה ברבע השני מול אשדוד המפוזרת שנתקעה על 37 נקודות במשך דקות ארוכות וראתה את ראשון עולה ליתרון שיא של 37:46 דקה לפני ההפסקה. ג'ייק כהן קלע מנגד, אבל 3.2 שניות הספיקו לראשון כדי לעבור מגרש שלם ולקלוע מסל של אבי בן שימול שקבע - 39:48 לראשון במחצית.

ראשון המשיכה בחגיגה שלה ברבע השלישי עם שליטה מוחלטת. פטריק ריצ'ארד הפציץ מחוץ לקשת, אלישי כדיר וקמרון לונג טיווחו והריצו את ראשון ליתרון עצום של 55:74 בסוף הרבע השלישי והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד ובסיום: 74:91 לראשון לציון.

עידן זלמנסון שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
16 נקודות וניצחון. עידן זלמנסון/מגד גוזני

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: צ'ייס סיימון 22, ג'ייק כהן 18 (9 ריבאונדים), יפתח זיו 10, נמרוד טישמן 9 (6 אסיסטים, 5 איבודים), ג'קי קרמייקל 5, קווין דילארד ובן אלטיט 4 כל אחד, מעוז מזר 2, תור שרעבי ועומר בירנפלד שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק רישרד 17, עידן זלמנסון 16 (7 ריבאונדים), קמרון לונג ואבי בן שימול (8 אסיסטים) 11 כל אחד, אלישי כדיר 10, שון דאוסון 9, ג'יי ג'יי מור 8, צ'ארלס תומאס 7, ניצן חנוכי 2, עודד ברנדוויין, אור קורנליוס ורון נשקרביץ' שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully