וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "יובנטוס הראתה שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף"

חלוץ מונאקו מוכן למפגש עם הגברת הזקנה בחצי גמר ליגת האלופות: "גם לנו יש את היכולות לעבור". דודו: "מדי שבוע הוא צופה במשחקים של יובנטוס, ריאל מדריד, ברצלונה וצ'לסי"

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
מלא הערכה כלפי יובנטוס ובופון. אמבפה/רויטרס

המשחק הראשון בין שניים בחצי גמר ליגת האלופות בין מונאקו ויובנטוס ייערך ביום רביעי, ועיניים רבות יהיו נשואות אל עבר הכוכב הצעיר הלוהט באירופה כיום - קיליאן אמבפה. "יובנטוס קבוצה גדולה", אמר היהלום בן ה-18, "כולם יודעים את ההיסטוריה שלה, השחקנים הגדולים שעברו שם ושעדיין משחקים שם. הם הראו שביכולתם ללכת עד הסוף, אבל גם לנו יש את האיכויות ונעשה כל שביכולתנו כדי להעפיל לגמר". על המפגש הפיקנטי עם ג'אנלואיג'י בופון אמר אמבפה: "הוא שוער שעשה היסטוריה, אחד הטובים בעולם ואשמח לשחק מולו. אתה עובד מדי יום כדי לפגוש שחקנים כמוהו, אשמח לנצח אותו".

דודו של אמבפה, פייר, סיפר לתקשורת האיטלקית עוד כמה פרטים מסקרנים על ילד הפלא: "נתתי לו כדור ביום שנולד וניסיתי להעביר את התשוקה שלי לכדורגל אליו. הוא עושה כל מה שביכולתו כדי לראות כל משחק. הוא רואה סרטונים של עצמו, קורא עיתונים ומגזינים. הוא לא יצטרך לראות את יובנטוס בווידאו, כי הוא צופה במשחקים שלהם מדי שבוע, כמו גם של ברצלונה, ריאל מדריד וצ'לסי. לא אהיה מופתע אם ביום רביעי הוא יבקש את החולצה של בופון. הוא מעריץ אותו. כרגע הוא חושב רק על המשחק מול יובה ועל לזכות באליפות צרפת. ביום מן הימים הוא יחשוב על כדור הזהב, זה כבר לא יהיה רונאלדו ומסי, אלא ניימאר, דיבאלה ואמבפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully