וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן באינדיאנה: לארי בירד התפטר מתפקידו כנשיא, פריצ'רד יחליפו

שחקן העבר האגדי, בן 60 כיום, עוזב את התפקיד אחרי 13 שנה ועשוי לעבור לאורלנדו, שהביעה עניין למנותו לנשיא לענייני כדורסל. קווין פריצ'רד, ששימש ג'נרל מנג'ר מאז 2012, יקודם על חשבונו

הג'נרל מנג'ר של אינדיאנה פייסרס, לארי בירד. Michael Chonroy, AP
קדנציה ארוכה מאוד הסתיימה. בירד/AP, Michael Chonroy

סוף עידן באינדיאנה? בארצות הברית מדווחים הערב (שישי) שלארי בירד עזב את תפקידו כנשיא הפייסרס, ויוחלף על ידי הג'נרל מנג'ר קווין פריצ'ארד. ייתכן שבירד יישאר במועדון על תקן יועץ, אולם על פי כתב The Vertical אדריאן ווג'נראוסקי ישנה אפשרות שיעזוב את הפייסרס לחלוטין ואולי אף יעבור לכהן כנשיא אורלנדו, שהביעה בו עניין. מדובר בשינוי גדול עבור אינדיאנה, שכן בירד כיהן בתפקיד נשיא המועדון מאז שנת 2003, עם הפסקה של שנה אחת ב-2012. בירד היה חלק מהפייסרס בשלל כובעים, ובין היתר גם אימן אותה משנת 1997 עד שנת 2000. במהלך השנים הוא רשם על שמו הישג חסר תקדים, כשהפך לראשון בתולדות ה-NBA שזוכה בפרס ה-MVP (כשחקן), בפרס מאמן העונה ובפרס מנהל העונה.

הנסיבות שהובילו לעזיבתו של בירד, בן 60 כיום, עדיין לא ברורות, אולם השנה האחרונה היתה נחשבת לפחות מוצלחת עבורו. בתקופה האחרונה נקטל על ידי הפרשנים בארצות הברית עקב כישלונו להעביר את כוכב הפייסרס פול ג'ורג' בטרייד לפני שחוזהו יפקע וניתן יהיה להשיג עבורו תמורה ראויה. פריצ'רד, שיחליף אותו בתפקיד, מכהן כג'נרל מנג'ר הקבוצה מאז שנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully