וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגביר את המאמצים לצירופו של ליאור רפאלוב

28.4.2017 / 10:48

פציעת מאור בוזגלו וההנחה שעומר אצילי יסגור במכבי תל אביב משנות את התכניות. במועדון מבינים שהעסקה לא תהיה פשוטה, אך מקורב לה טוען: "אם יגיעו להסדר עם ברוז', השכר לא יהווה בעיה". עומרי אלטמן צפוי להגיע בקיץ ללא קשר לעסקה

שחקן נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב. יוסי ציפקיס
ישוב לישראל? רפאלוב/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מתכוונים להגביר הילוך בנוגע לעסקת ליאור רפאלוב וייכנסו למשא ומתן עם קלאב ברוז' במטרה להחזירו בקיץ למועדון. משיחות שנערכו עם נציגי השחקן בימים האחרונים, עולה כי רפאלוב ומשפחתו מעוניינים לשוב לישראל. במועדון הבלגי, כך על פי מקורבים לעסקה, כבר לא יתנגדו למעברו של השחקן לישראל אך מתכוונים לדרוש דמי העברה בעקבות העובדה שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. ההערכה היא שהבלגים ידרשו לא פחות ממיליון יורו עבור השחקן ("אם יגיעו להסדר עם ברוז', השכר לא יהווה בעיה. אין לי ספק שברגע שליאור יבקש לחזור, במועדון יתחשבו בו לאור התרומה הגדולה שלו במהלך השנים", הסביר מקורב לעסקה), שחגג שלשום יום הולדת 30 – סכום שבחיפה לא מוכנים כרגע לשלם. יחד עם זאת, במועדון מוכנים להציע לשחקן חוזה ארוך טווח, במטרה שבעתיד יפרוש במדי הקבוצה בה גדל.

השחקן עצמו אמור לעבור בתחילת השבוע בדיקה בעקבות הפציעה (למרות הדיווחים בבלגיה, ייתכן שלא גמר את העונה). זוהי העונה השישית, ואולי גם האחרונה, של רפאלוב במדי המועדון הבלגי. העונה הוא פתח 13 פעמים בלבד בהרכב במשחקי הליגה, בין היתר בעקבות פציעות, וכבש שני שערים. רק לפני כשנתיים, בחודש מרץ 2015, כבש את השער היקר ביותר עבור המועדון – שער בתוספת הזמן של גמר הגביע שהעניק לקבוצתו את התואר לאחר 1:2 על אנדרלכט, במשחק בו בישל את השער הראשון. רפאלוב עבר בקיץ 2011 תמורת כשניים וחצי מיליון יורו ו-15 אחוז ממכירה עתידית. אז הוא השתכר כ-550 אלף יורו, אך חוזהו שודרג במהלך השנים ורק בקיץ האחרון בחר המועדון שוב להאריך עימו את ההסכם.

עוד בנושא:

ליאור רפאלוב נפצע לפני המשחק של קלאב ברוז', גמר את העונה?

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הבעיה של בוזגלו יצרה לו בעיה. לוזון/ברני ארדוב

הפציעה הקשה של מאור בוזגלו יצרה בעיה לגיא לוזון, שרוצה לצרף שחקן אגף ישראלי בכיר כבר בקיץ הקרוב. במועדון הבינו כי המגעים בין עומר אצילי למכבי תל אביב נמצאים בהילוך גבוה והוא צפוי לסכם בקרוב אצל סגנית האלופה. כזכור, מי שצפוי לעבור בקיץ הוא עומרי אלטמן, שתנאיו ידועים למועדון והוא יחתום על חוזה לארבע שנים אם לא ימצא קבוצה בחו"ל עד תום העונה. הפגישה בין הצדדים אמורה להתקיים מיד בתום מאבקי ההכרעה. בשלב הראשון, לוזון רוצה לצרף את פלוריאן קליין משטוטגרט (ההערכה היא שיגיע לישראל מיד לאחר מינוי המנהל הספורטיבי), אליסון דוס סנטוס וקשר אחורי זר. לגבי המנהל הספורטיבי, המנכ"ל אסף בן דב נפגש בחו"ל עם מספר מועמדים. חלק מהמועמדים הגיעו גם לישראל וצפו באחד המשחקים האחרונים מהיציע, בנפרד לאנשי ההנהלה.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי. ניקיטה רוקאביציה שוב התלונן על כאבים ולא התאמן ולכן נראה שלא יהיה בסגל. גיא לוזון מאמין מאוד בשחקן, אבל אם הפציעות יימשכו, ייתכן שהצדדים יאלצו להיפרד בקיץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully