וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ליברפול: בארסה ניסתה להוריד את המחיר של סוארס אחרי הנשיכה

איאן אייר, ששימש כיו"ר המייטי רדז ב-2014, חשף: "תוך כדי משחק הנשיכה התקשר אליי המנהל המקצועי של בארסה ושאל 'איך זה המחיר?'. העסקה על אלכסיס סוכמה, אבל הוא לא רצה לבוא"

one

בעונת 2013/14, לואיס סוארס כמעט הוביל את ליברפול לאליפות ראשונה מזה למעלה משני עשורים, אבל ממש ברגע האחרון המייטי רדז קרסו והחלום נגוז. בסיום אותה עונה, סוארס יצא עם נבחרת אורוגוואי למונדיאל בברזיל וחזר ממנו בבושת פנים, לאחר הנשיכה המפורסמת על ג'ורג'יו קייליני.

החלוץ הנהדר הורחק לארבעה חודשים בעקבות אותה תקרית ביזארית וכאשר חזר למגרשים, הוא כבר עשה זאת במדי ברצלונה, ששילמה עליו לא פחות מ-75 מיליון ליש"ט. כעת, איאן אייר, שהיה יו"ר ליברפול באותם ימים סוערים, חשף כי הקטלאנים ניסו לנצל את הבעיות אליהן נקלע סוארס על מנת להפחית ממחירו.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה עקץ את מלאגה, נשיאה זעם: "החלאות מברצלונה משקרים"

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מחזיק את הפה לאחר שנשך את ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. AP
אי אפשר לשכוח. סוארס וקייליני אחרי הנשיכה/AP

"אף אחד אצלנו לא רצה שסוארס יעזוב ובאמצע תהליך המכירה שלו, הוא נשך מישהו במונדיאל", סיפר אייר במהלך הרצאה שהעניק באוניברסיטה בליברפול, "אני זוכר שהמנהל המקצועי של ברצלונה התקשר אליי תוך כדי המשחק ההוא בין אורוגוואי לאיטליה, מיד לאחר הנשיכה ואמר לי 'חבר, הוא נשך מישהו, איך יכול להיות שזה המחיר שאתם דורשים עליו?' עניתי לו שסוארס כבר נשך מישהו בעבר, לפני שברצלונה הגישה עליו את ההצעה הראשונה שלה".

אייר הודה שליברפול ביקשה מברצלונה בתמורה את אלכסיס סאנצ'ס, אך הוא סירב לבוא: "חשוב להבין שאנחנו לא תמיד יכולים לשלוט על מי מגיע ומי נמכר. ההתעניינות באלכסיס הייתה אמיתית והעסקה מול ברצלונה הושלמה, אבל השחקן ואשתו רצו לחיות בלונדון, אז הוא חתם בארסנל. לצערנו, לא יכולנו להעביר את המועדון שלנו ללונדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully