וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה עקץ את מלאגה, נשיאה זעם: "החלאות מברצלונה משקרים"

מאמן ברצלונה רמז שמלאגה תאפשר לריאל לנצח אותה במחזור הנעילה, הנשיא הגיב באיום: "אחרי שקרים כאלה, לא ניתן להם לזכות". בארסה, שתגיש נגדו תלונה, מהללת את מסצ'ראנו, הסוד של מסי, ריאל ב' מלהיבה, וגם: הדו שיח המביך בין סרחיו ראמוס לג'וליה רוברטס

one

בווידאו: תקציר ה-1:7 של ברצלונה על אוסאסונה

פחות מחודש נותר עד סיום העונה בליגה הספרדית, ומאבק האליפות נראה צמוד מתמיד. אמש (רביעי) ריאל מדריד וברצלונה שמתמודדות ראש בראש על התואר רשמו ניצחונות מרשימים: הבלאנקוס הביסו 2:6 את לה קורוניה בחוץ, בעוד ברצלונה רמסה 1:7 את אוסאסונה בקאמפ נואו.

ברצלונה

319 משחקים. זה מה שלקח לחבייר מסצ'ראנו עד שסוף סוף כבש אתמול (רביעי) שער ראשון במדי ברצלונה בפנדל בדקה ה-67. זה גם היה שער הליגה הראשון שכבש מאז ה-15 במרץ 2008 - אז עוד לבש את מדי ליברפול. זו היתה מעין סגירת מעגל עבור מסצ'ראנו, שספג לאחרונה לא מעט ביקורות, והוזכר כמועמד לעזוב עקב היכולת הבינונית שהציג בהגנה. "האמת היא שאני רציתי לבעוט את הפנדל, אבל פיקה ניגש אליי ואמר לי לתת את זה למסצ'ראנו. ואתם יודעים, אתה אף פעם לא רוצה להמרות את פיו של הנשיא", התלוצץ איבן ראקיטיץ' בסיום "כולנו מאושרים בשביל חבייר. זה היה רגע מושלם עבורו ועבור כל אוהדי ברצלונה, כי חיכינו לזה הרבה זמן".

לואיס אנריקה סיפר ש"מסי לא היה על המגרש ולמען האמת, גם אני לא ידעתי מי יבעט את הפנדל. לפתע ראיתי שפיקה ניגש אליו ומבקש ממנו לבעוט, ושמחתי, למרות שבעיניי שבירת הבצורת שלו היא לא יותר מסתם אנקדוטה, כי ממילא התפקיד העיקרי שלו הוא לא להבקיע שערים". עוד הוסיף המאמן ש"אנחנו מדברים כאן על שחקן מהטופ של הטופ שעשה המון עבור ברצלונה גם מבלי לכבוש. ובכל זאת, אני שמח בשבילו".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
עוד ציטוט שנוי במחלוקת. לואיס אנריקה/GettyImages

זה גם היה המשחק שאמור לתת ביטחון לכמה מהשחקנים היותר מושמצים בברצלונה לאחרונה, לא רק חבייר מסצ'ראנו. צמדים נדירים של אנדרה גומש (30 ו-57) ושל פאקו אלקאסר (64 ו-86) הקפיצו את הקאמפ נואו, ונתנו ללואיס אנריקה תקווה שאולי אחד מהם יהווה מעתה ואילך כלי נשק התקפי יעיל נוסף עבורו. "הם יקבלו מהמשחק הזה הרבה ביטחון, אני מקווה מאוד שהם ימנפו את זה מכאן, כי זה מגיע להם. הם עובדים קשים בכל אימון, הם עושים הכל כדי להצליח. הלוואי שתהיה לזה המשכיות".

נדמה שבתקופה האחרונה אין מסיבת עיתונאים של לואיס אנריקה ללא כותרת, אז גם הפעם הוא סיפק אחת, כשנשאל על הסבירות שמלאגה, שפוגשת את ריאל במחזור הנעילה של הליגה, תפתיע את הבלאנקוס ותוציא נקודות מהמשחק. את מלאגה מאמן שחקן ריאל בעבר, מיצ'ל. "ואם לסבתא שלי היו גלגלים, כנראה שהיא הייתה היום אופניים", תשובתו של המאמן, כשהוא רומז על כך שמיצ'ל ישמח לתת לריאל את המשחק במתנה. בימים האחרונים התקשורת הקטלאנית העלתה לא אחת את תיאוריית הקונספירציה הזו, ואפילו טענה ש"בקרוב מאוד מיצ'ל ומלאגה יסגרו דיל על ריאל".

אחרי ההתבטאות של לואיס אנריקה אמש, נשיא מלאגה כבר לא היה מוכן לשתוק. "חלאות האדם מברצלונה לא יוכלו אפילו להריח את צלחת האליפות אחרי השקרים שהפיצו על מיצ'ל", אמר.

ברצלונה הוציאה הודעה באתר הרשמי שלה שבה היא הגיבה להכפשות של נשיא מלאגה, והיא אף תגיש נגדו תלונה. בהודעה נכתב כי "המועדון מביע זעם רב על תוכן הדברים והציוץ של נשיא מלאגה עבדולע אל ת'אני ומדגישה שערכים של הפייר פליי, ואתיקה חייבים להילקח בחשבון בתחרויות ספורט. מהסיבה הזו,המועדון ידווח על המקרה לוועדת התחרויות של ההתאחדות הספרדית ולמחלקת היושר של הליגה הספרדית".

ובינתיים, בתקשורת בספרד מפרסמים שברצלונה חושקת בתאו הרננדס, המגן השמאלי הצרפתי של אתלטיקו מדריד שמשחק העונה כמושאל בשורות אלאבס. הרננדס, אחיו של לוקאס הרננדס בלם אתלטיקו, הפך להיות סחורה חמה מאוד בשוק כשעל פי הדיווחים גם ריאל מדריד, באיירן מינכן ומארסיי עוקבות אחריו. ב"אונדו סרו" טוענים שבארסה אף מוכנה לשקול טרייד עם אתלטיקו ולהשאיל לקולצ'ונרוס את ג'ורדי אלבה כחלק מהעסקה לצירופו של הצרפתי. זאת בזמן שריאל מדריד מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 24 מיליון יורו ולהציע לו חוזה לחמש שנים. אתלטיקו מצידה מעדיפה לא למכור את השחקן ליריבה העירונית שלה, כך שלבארסה יש יתרון במרדף אחרי השחקן.

תאו הרננדס מול ניימאר. GettyImages
עונה הבאה ישחקו ביחד? תאו הרננדס מול ניימאר/GettyImages

מאות, אם לא אלפי שחקנים ביקשו במהלך השנים להחליף חולצות עם ליאונל מסי, אבל מסתבר שהפרעוש עצמו לא נוהג לעשות זאת. למעשה, מלבד פעם אחת, הוא לא ביקש מעולם להחליף חולצות עם שחקן אחר. "אני לא מבקש להחליף חולצות", אמר מסי בראיון בספרד. "אם יש שחקן ארגנטינאי בקבוצה היריבה, אחליף איתו. אם אין כזה, ושחקן מבקש ממני, אחליף איתו. אם גם זה לא קורה, פשוט לא אחליף. הייתה פעם אחת שכן ביקשתי להחליף חולצות, זה קרה כששיחקתי מול זינדין זידאן".

בקאמפ נואו מאמצים את החגיגה של מסי ועוקצים את ריאל

ריאל מדריד

הגיבור של הבלאנקוס בשבועות האחרונים הוא לא אחר מאשר איסקו, שכבש גם אתמול והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה העונה - שיא בקריירה. בסיום זינדין זידאן הילל את האליל החדש ביציעי הברנבאו, ואמר ש"היכולת של איסקו בשבועות האחרונים פשוט פנומנלית, הוא עושה דברים שאפילו הוא בעצמו לא ידע שהוא מסוגל לעשות. אני מאושר עבורו, כי גם האוהדים שלנו יודעים לזהות את הניצוץ במיוחד שהוא מספק עבורנו". גם נאצ'ו פרגן לחברו ואמר ש"כולם יודעים איזו יכולות מיוחדות יש לאיסקו, תהיה לו השפעה דרמטית על מאבק האליפות".

אבל זה לא רק איסקו: אמש גם חאמס רודריגס ומרקו אסנסיו הציגו יכולת טובה, והזכירו שגם משחקני הספסל של זידאן אפשר להרכיב קבוצת חלומות. מאמן לה קורוניה פפה מל אמר בסיום ש"ריאל מדריד ב' פאקינג יותר טובה מריאל מדריד א'", כשהוא מתכוון לכך ששלישיית BBC קיבלה אתמול מנוחה מזידאן, ובכל זאת הבלאנקוס רקדו על המגרש. "אני מבסוט מאוד מחאמס רודריגס ולא רוצה להתייחס פעם נוספת לדיון סביב רונאלדו, בנזמה ובייל. אני מתכוון ללכת עם השחקנים שנותנים לי את מה שאני מרגיש שהוא נכון ספציפית לאותו משחק. אחרי שניצחנו 2:6 זו לא חוכמה לומר שאנחנו טובים כל כך בלעדיהם. כולנו באותה סירה".

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג עם חאמס רודריגס. רויטרס
מי צריך את BBC? איסקו וחאמס/רויטרס

איסקו אמר ש"טוב שיש לך 23 שחקנים שכולם יכולים לפתוח בהרכב. כל מי שמשחק שומר על אותה רמה, זה מה שהופך את הסגל של ריאל לטוב בעולם", בעוד זידאן הוסיף ש"כל שחקן בסגל מראה לי מדי שבוע שהוא רוצה לשחק. זה הדבר שהכי קשה לי - להגיד לשחקן שמראה יכולת כל כך טובה שהוא לא פותח במשחק הבא".

ועוד ספיח אחרון מהקלאסיקו: מתברר שבסיום המשחק, כשג'וליה רוברטס ביקרה בחדרי ההלבשה של הקבוצות, נרשם אירוע מעט מביך, כשהשחקנית ניגשה לסרחיו ראמוס העצבני ואמרה לו "שיחקת מדהים, כמו תמיד". בעיתונות המדרידאית ציינו שראמוס נראה "מובך ומופתע" מרוברטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully