וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה התפרץ על השופטים ועלול לספוג הרחקה מארבעה משחקים

מאמן אתלטיקו מדריד זעם על תוספת הזמן הקצרה לטענתו בהפסד מול ויאריאל ועל פי דיווחים בספרד הוא כינה את השופט איגלסיאס וילאנואבה "בן זונה", וכן הניח את שתי ידיו על כתפו של הקוון

one

אתלטיקו מדריד נחלה אתמול (שלישי) הפסד מפתיע מאוד, 1:0 בביתה מול ויאריאל ועלולה לאבד את המקום השלישי לסביליה. כעת מסתבר שדייגו סימאונה המאמן חם המזג של הקולצ'ונרוס עלול לקבל השעייה ארוכה של ארבעה משחקים בעקבות התנהגותו לאחר המשחק.

ב"קאדנה קופה" מדווחים שסימאונה השתלח והעליב את שופטי המשחק מאחר שלטענתו הם לא הוסיפו מספיק זמן. על פי הטענות סימאונה כינה את שופט המשחק איגלסיאס וילאנואבה "בן זונה" אחרי שזה שרק לסיום בזמן שכדור חופשי של גבי היה עדיין באוויר. על פי עדויות הטלוויזיה סימאונה גם עשה תנועות ידיים מעליבות לעבר השופטים והתפרץ לקוון בקריאות: "אתה אסון, הייתי איום היום" ולאחר מכן שם את ידיו על כתפו של השופט.

אתלטיקו מדריד שוללת את הטענות שללו, אך בדוח המשחק שלו כתב וילנואבה: "בסיום המשחק, סימאונה פנה אל הקוון ושם את שתי ידיו על כתפו, כשהוא מתווכח איתו על כמה זמן היה צריך להוסיף למשחק". לאתלטיקו מצפים משחקים נוחים יחסית בליגה בשלושת המחזורים הקרובים מול לאס פלמאס, אייבר וריאל בטיס כשבין לבין היא תפגוש למשחק כפול את ריאל מדריד לקרב אדיר בחצי גמר ליגת האלופות בין האלופה לסגניתה מהעונה שעברה.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
הסתבך. סימאונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully