וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי חיפה הפסידה 1:0 למכבי תל אביב, חגיגות האליפות נדחו

הקבוצה של איתי מרדכי הייתה יכולה להבטיח את התואר מול הצהובים, אך גיא שטח כבש בדקה ה-76 ודחה את החגיגות לשבוע הבא מול מכבי פ"א. עמית זנטי שנכנס במחצית הורחק (78)

עמית זנטי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דחה את חגיגות האליפות של חיפה. גיא שטח/אדריאן הרבשטיין

קבוצת הנוער של מכבי חיפה פספסה היום (רביעי) הזדמנות להבטיח את זכייתה באליפות אחרי שהופתעה בביתה עם הפסד של 1:0 למכבי תל אביב יריבתה הגדולה. הירוקים היו עדיפים במחצית הראשונה והגיעו למצבים טובים גם במחצית השנייה, אך בדקה ה-76 דווקא הצהובים הצליחו לכבוש את שער הניצחון כשגיא שטח קיבל כדור מצד ימין ובעט חזק לפינה של רועי פוקס. שתי דקות לאחר מכן עמית זנטי המחליף הורחק בכרטיס אדום וסיכוייהם של הירוקים לחזור למשחק נגוזו.

כעת, הירוקים נהנים מיתרון של 10 נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים ו-12 נקודות בקופה. חיפה תקבל הזדמנות נוספת להבטיח את האליפות במגרש הביתי בקצף כשתארח את מכבי פתח תקוה הרביעית.

עמית זנטי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הורחק אחרי הגול. עמית זנטי/אדריאן הרבשטיין

מאמן הקבוצה, איתי מרדכי, התייחס להפסד בתום ההתמודדות: "יש רצון לסיים את זה, אנחנו נצטרך לעשות את זה במשחקים הבאים ונדע לנצל את זה במשחקים הבאים".

מרדכי המשיך ואמר: "העונה התישה את השחקנים, אנו מספקים הרבה שחקנים למסגרות השונות כולל לצבא ולקבוצת הבוגרים וזה גורם לשחקנים להיות מותשים. אנו נתגבר על זה ונקווה לעשות את זה במשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איתי מרדכי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חגיגות האליפות יחכו. איתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully