וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: מכבי הוד השרון והפועל באר שבע איזנו את חצי הגמר

שתי הסדרות ב-1:1: הקבוצה מהשרון ניצחה בתום דרמה 99:105 את עירוני נס ציונה בהארכה, כולל 33 נקודות של עודד שעשוע. החבורה מבירת הנגב גברה 66:69 בבית על הפועל כפר סבא

שחקני מכבי הוד השרון בכדורסל. דף הפייסבוק של מכבי הוד השרון, מערכת וואלה! NEWS
1:1 בשתי הסדרות. הוד השרון מול נס ציונה/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק של מכבי הוד השרון

שתי סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל מספקות דרמות נאות והערב (שלישי), שתיהן הגיעו למצב של 1:1 כאשר מכבי הוד השרון והפועל באר שבע שמרו על הביתיות ואיזנו.

הוד השרון, שברבע הגמר הדהימה את המדורגת 1 מכבי רעננה, גברה 99:105 מרתק בתום הארכה על עירוני נס ציונה. רבע שני נהדר של המארחים הוריד אותם להפסקה ביתרון 36:46, אבל נס ציונה הגיבה ברבע שלישי מצוין משלה (9:24). האקשן הגיע לשיאו בשניות הסיום של הרבע האחרון. לייאפ של גיל אמיתי צימק ל-84:82, ורנון טיל החטיא פעמיים מהקו ומנגד, אלעד הופמן סחט עבירה 0.5 שניות לסיום וקלע פעמיים כדי לשלוח את המשחק להארכה.

בנס ציונה אף טענו כי אחד משחקני הוד השרון נגע בזריקה השנייה, מה שהיה נותן להם שתי נקודות ואת הניצחון, אך השופטים לא קיבלו זאת). בהארכה, הוד השרון הייתה טובה עם 21 נקודות, בדרך לניצחון. עודד שעשוע סיים עם 33 נקודות, כרמל בוכמן קלע 25 ואילו סטורם וורן סיפק 22 ו-13 ריבאונדים ב-44:06 דקות של משחק. גיל אמיתי קלע 33 למפסידה, לצד 9 ריבאונדים. לי רוברטס וטל דן סיימו עם 21 כל אחד.

באר שבע גברה 66:69 על הפועל כפר סבא באולם הקונכיה בסיומו של משחק הגנתי. שתי קליעות עונשין של אוהד כהן, תשע שניות לסיום, נתנו לבאר שבע את הניצחון בעוד דניאל דנינו וטרנס ווטסון מחטיאים שלשות שוויון פוטנציאליות. 21 נקודות ו-15 ריבאונדים לג'פרי אלן בבאר שבע, 18 לדנזל לוינגסטון בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully