וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "המשימה היא לעקוף את מכבי פתח תקוה בטבלה"

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק מכריע במסגרת המאבק על מקום באירופה (רביעי, 19:45, ספורט1). מימר: "קונטה התאושש, אחרי האימון נחליט אם יפתח. לא בטוח שזה 'משחק העונה' שלנו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החשוב מחר נגד מכבי פתח תקוה (רביעי, 19:45, ספורט1) במה שיהיה קרב ישיר על המקום השלישי והכרטיס לאירופה. ניצחון יעלה את הצהובים השחורים למקום השלישי על חשבון פתח תקוה ויקרב אותם בצורה משמעותית לאירופה. במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחה בית"ר 0:1 משער של דן איינבינדר. המאמן שרון מימר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

משטרת ירושלים צפויה להציב שוטרים סמויים מחר ברחבי היציע המזרחי על מנת לאתר כל אירוע של אלימות או גזענות. למשטרה הגיעו דיווחים כי בעקבות ההחלטה לא לעודד מחר, אוהדים שרוצים לתמוך בקבוצה חשים מאויימים ובעקבות זאת התקבלה ההחלטה לתגבר את הכוחות.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים עם אושרי דודאי. רוני כנפו
מקווה שקונטה יהיה כשיר. מימר/רוני כנפו

על המשחק מחר: "לא בטוח שזה משחק העונה שלנו כי יהיו עוד ארבעה משחקים אחר כך. בסופו של דבר נצטרך להשלים בהם את המטרה. המשימה מחר היא לעקוף את מכבי פתח תקוה בטבלה".

על היכולת: "גם בהפסד להפועל באר שבע הפגנו רמה טובה. אני מקווה להמשכיות, ומאמין שאם נציג את אותה יכולת מהתקופה האחרונה, ננצח".

על אנטואן קונטה: "הוא התאושש, הייתה לו קצת רגישות, נעבור את האימון של היום ונראה מה המצב שלו. אחרי האימון נחליט אם נכון או לא נכון לפתוח איתו".

על העומס: "שחקנים מקבלים הזדמנויות. אני לא נכנס לשמות, אבל אני מרוצה מאלו שנכנסים ויש להם חלק חשוב בהצלחה שלנו".

* לה פמיליה הודיעה: "לפני יומיים פנינו להנהלה בבקשה לאפשר הכנסת ציוד עידוד והחזרת הבמה למקומה לאחר שנעשו ניסיונות ומאמצים הוחלט שאין דרך אחרת רק לעמוד על דרישתנו לזכות הלגיטימית שיש לכל קהל יחד עם זאת תוך התחשבות בכל הפלגים ומכיוון שביתר מעל כל אוהד או אירגון אין לנו הרצון לפגוע בביתר כקבוצה בהתאם ואי לכך הוחלט על מחאת עידוד במחצית הראשונה בלבד, מצפים מכל הקהל וכל הפלגים לשתף פעולה ולעמוד בדרישות האירגון על מנת עתיד טוב יותר ליציע ולמועדון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully