וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון פנתה להתאחדות: העמידו לדין את הפועל תל אביב בגין פרשת העירוי

23.4.2017 / 8:50

המאבק מתלהט: אחרי שהפועל תל אביב דרשה לפקח על משחק יריבתה מול בני יהודה, אשקלון משיבה אש ודורשת לחקור את הפרשה במסגרתה דגני קיבל עירוי שלא כדין: "הם כופפו כל תקנה"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
אשקלון משיבה אש. יובל נעים אמש/לירון מולדובן

פחות מיממה אחרי הניצחון 0:1 על בני יהודה, בהפועל אשקלון לא שוכחים את התנהלות הפועל תל אביב בימים שלפני המשחק ודרישתה לחקירת משטרה בנוגע להטיית המשחק נגד בני יהודה. בהודעה שהוציאה הבוקר אשקלון נכתב: "מועדון הפועל אשקלון הוציא הבוקר מכתב לגורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל ובמסגרתו דרישה לביצוע חקירה ובדיקה מעמיקה ו/או להעמדת מועדון הכדורגל הפועל תל אביב לדין משמעתי בעקבות פרשת העירוי האסור סמוך למשחק מול הפועל חיפה".

אשקלון התייחסה לפרשייה בשבוע שעבר, שבמסגרתה תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, הודיע על העמדתם לדין של שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני, ושל רופא הקבוצה, ד"ר רן טיין. השניים מואשמים בכך שהשחקן קיבל עירוני נוזלים תוך ורידי סמוך לפתיחת המשחק - דבר המהווה עבירה על הוראה מהוראות התקנון.

עוד בנושא:

אשקלון ניצחה 0:1 את בני יהודה. הפער מהפועל תל אביב: 4 נקודות
יובל נעים אחרי הניצחון: "נאמרו מילים מיותרות מצד הפועל תל אביב"

שחקני הפועל תל אביב חסן אבו זייד אוראל דגני. ברני ארדוב
ההתאחדות תחקור? דגני/ברני ארדוב

ההעמדה לדין הגיעה בעקבות פנייתו של פרופסור שאול שרייבר, יו"ר הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט, שפנה להתאחדות והביא לתשומת לבה את העובדה שעל פי תקנון WADA (הסוכנות למניעת סימום בספורט) אסור לתת עירוי של מעל 50 מ"ל פחות מ-6 שעות לפני משחק. דגני שהיה חולה וחש בין היתר כאבי בטן, בחילות וחולשה, ביקש להשתתף במשחק וד"ר טיין נתן לו עירוי של 1,000 מ"ל כשעתיים לפני המשחק.

במכתב המפורט של אשקלון נכתב, בין היתר, כי לאחר בדיקה שנערכה עולה חשד כי הפועל תל אביב בעצמו ביצע עבירות משמעתיות בפרשה וכן עבר על הוראות תקנה 5 לתקנון הרפואי של ההתאחדות לכדורגל.

איתן קסנטיני, יו"ר הפועל אשקלון מסר בתגובה: "במהלך סוף השבוע האחרון התעסקו בהפועל תל אביב בספקולציות מנותקות מן המציאות, הגשת תלונות שווא במשטרה ובעצם ירו לכל עבר ויצרו סערה בכוס מים, שמטרתה בין היתר להסיט לאחורי הבמה את הפרשייה החמורה שבה היא מעורבת. כעת, לאחר שמדינה שלמה צפתה במשחקה של הפועל אשקלון מול בני יהודה וראתה משחק שווה כוחות וספורטיבי שהוכרע לקראת סיומו, הגיע הזמן להתעסק עם האמת (וגם להתבייש על הטלת הרפש חסרת המעצורים).

"אנחנו מתכוונים ללכת עד הסוף עם מיצוי הדין כנגד הפועל תל אביב, שנדמה כי במהלך העונה האחרונה הצליחה לכופף כמעט כל תקנה ולעבור באופן בוטה על כל סעיף בתקנון מבלי לתת לכך את הדין. לא עוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully