וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אלכס שטילוב זכה במדליית ארד באליפות אירופה בקלוז'

המתעמל הישראלי הבכיר קטף מדליה שביעית באליפויות אירופה וחמישית מארד, כשסיים שלישי בגמר תרגיל הקרקע עם ציון 14.400. הופעה מרשימה גם לארטיום דולגופיאט שסיים רביעי עם 14.333

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב. רויטרס
עוד מדליה לאוסף. אלכס שטילוב/רויטרס

הישג מרשים להתעמלות הישראלית באליפות אירופה הנערכת בקלוז', רומניה: אלכס שטילוב קטף היום (שבת) את מדליית הארד בתרגיל הקרקע, ואילו ארטיום דולגופיאט סיים מיד אחריו, במקום הרביעי. הייתה זו הפעם הראשונה בהיסטוריה ששני מתעמלים ישראלים משתתפים יחד בגמר במסגרת אליפות אירופה.

שטילוב, לו זו מדליה שביעית באליפויות אירופה וחמישית מארד, הראה שהתאושש בצורה נהדרת מהאכזבה של אולימפיאדת ריו. אחרי ההופעה הטובה במוקדמות, הוא ביצע תרגיל מצוין שהקנה לו ציון של 14.400 וכאמור את המקום השלישי, אחרי שהוביל בתחילת התחרות. חברו הצעיר דולגופיאט השיג ציון של 14.333, תפס את המקום הרביעי והראה שיש גם עתיד ורוד לישראל בהתעמלות המכשירים. את הזהב קטף הרומני מריאן דרגולסקו עם ציון 14.500, הכסף הלך לדמיטרי לנקין הרוסי.

רזי פלד, יו"ר איגוד ההתעמלות, אמר לאחר התחרות: "עילוי נדיר. אלכס מותיר את כולם פעורי פה ומראה שהוא מתגבר על הקושי העצום להישאר בפסגה האירופית והעולמית תקופה כל כך ארוכה. דמות לחיקוי שהדור הבא שלנו נושא אליה עיניים. דולגופיאט הוכיח היום שיש לנו עתיד מבטיח".

שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה הערב עם שטילוב ובירכה אותו על ההישג. "אתה ספורטאי מקצוען עם אופי גדול שידע להרים את עצמו אחרי האולימפיאדה בריו ולזכות שוב בהישג מרשים", אמרה השרה רגב למתעמל. "שוב הבאת גאווה גדולה לספורט הישראלי ולמדינת ישראל. מאחלת לך שתמשיך להצליח ולקטוף תארים בזירה הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully