וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: זלאטן איברהימוביץ' עשוי להיעדר כתשעה חודשים

הכוכב ייאלץ לפרוש? ב-ESPN טוענים שחלוץ יונייטד בן ה-35, שנפגע בצורה קשה בברכו בניצחון על אנדרלכט בליגה האירופית, עשוי לשוב למגרשים רק בינואר 2018 - כחמישה חודשים לאחר תום חוזהו

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד נפצע. רויטרס
ייעדר ממושכות? זלאטן/רויטרס

בשורות לא פשוטות עבור מנצ'סטר יונייטד, לפחות על פי דיווחים בסקיי ספורטס וב-ESPN. הערב (שישי) מדווחים בסקיי כי החלוץ זלאטן איברהימוביץ' לא ישוב עוד לשחק עוד העונה בשל הפציעה שספג בניצחון הדרמטי על אנדרלכט ברבע גמר הליגה האירופית. ב-ESPN טוענים שהמצב גרוע בהרבה, וכי איברהימוביץ', שכבש 28 שערים ב-46 הופעות מאז הגיע בקיץ, יחזור רק בינואר 2018 - כחמישה חודשים לאחר שחוזהו במועדון תם, מה שעשוי להוביל אותו להודיע על פרישה.

בסמוך לדקה ה-90 זלאטן צלע החוצה אחרי נחיתה לא טובה, וזה התווסף לפציעה שספג גם מרקוס רוחו במהלך המשחק. מוריניו אמר בסיום ש"על פניו, אלו לא נראות פציעות קלות, אבל אני מעדיף להמתין לתוצאות של הבדיקות. התחושה האישית שלי לא טובה, לגבי שניהם. אני מנסה להיות אופטימי, אבל כרגע אני לא. האבחנה הראשונית לא היתה טובה במיוחד". כעת נראה שהפציעה של השבדי חמורה והשדים האדומים ייאלצו להסתדר בלעדיו במשחקים שנותרו.

מרכוס רשפורד, שכבש את שער הניצחון בליגה האירופית, נתן לז'וזה מוריניו צ'אנס לסגור חשבון עם המבקרים. "היו הרבה שלא הבינו למה נתתי לו כל כך הרבה קרדיט. אז אולי עכשיו הם מבינים", אמר "המיוחד". "יש שחקנים שלא מבינים מה גורם לי לבטוח בשחקן, אבל אני בוטח במרכוס. למרות שהוא ילד צעיר, שחקנים אחרים מסתכלים עליו בהערצה. הוא דוגמא לפייטר, לשחקן עם המנטליות הנכונה גם מגיל צעיר".

רשפורד עצמו הצטנע ואמר ש"לחצנו אותם במחצית השנייה ולצערי המשחק נגרר להארכה. כל מה שאתה יכול לעשות זה להמשיך לייצר מצבים בתקווה שתכבוש. אני שמח שעשיתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully