וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות לראשון לציון, הפועל ירושלים ונצרת עילית

הקבוצה של ניר ברקוביץ' התאוששה בגדול עם 0:4 על שעריים, שמתקרבת לליגה א'. האדומים רשמו 0:2 בחוץ על נשר הצוללת, נצרת עילית ניצחה 0:1 ברמת השרון וסיבכה את התחתית

נס זמיר הפועל ראשון לציון. שלומי גבאי
ראשון לציון התאוששה/שלומי גבאי

חמישה משחקים הוציאו היום (שישי) לדרך את המחזור ה-33 בליגה הלאומית בכדורגל. בפלייאוף התחתון, התחתית בוערת אחרי שהפועל ראשון לציון הביסה 0:4 את מכיב שעריים, הפועל ירושלים ניצחה 0:2 בחוץ את עירוני נשר והפועל נצרת עילית גברה 0:1 בחוץ על עירוני ניר רמת השרון. מכבי הרצליה והפועל עפולה נפרדו ב-1:1. בפלייאוף העליון, הפועל פתח תקוה דרסה 3:6 את הפועל קטמון.

seperator

הפועל ראשון לציון - מכבי שעריים 0:4

אחרי התבוסה המביכה מול עפולה בשבוע שעבר, הקבוצה של ניר ברקוביץ' הגיבה היטב וקירבה את שעריים לליגה א', דווקא ביום בו מרמורק עולה ללאומית. נס זמיר (20), יובל חליבה (29) ואריאל לזמי (33) עשו בליץ במחצית הראשונה, רועי זיקרי (84) השלים.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 1:1

הרצליה כבר עם תשעה משחקים ללא ניצחון ומסובכת חזק בתחתית. אייל לחמן לא הצליח לנצח את הקבוצה שפיטרה אותו בתחילת העונה, כאשר גיא דיין (38) כובש לאורחים המשועממים וממאדו צ'ם מאזן (45). עידן מקדש האורח (8) ומור שקד המארח (63) הורחקו.

עירוני נשר - הפועל ירושלים 2:0

ניצחון יקר לאדומים, שנצמדו לנשר הצוללת וסיבכו את התחתית. ירושלים רשמה ניצחון שני ברציפות עם שערים של גיבור השבוע שעבר אנתוני וארן (23) ושל מוסא טראבין (40). המארחים עם משחק תשיעי רצוף בלי ניצחון והם בסכנת ירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
לא מצליח לנצח. לחמן/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נצרת עילית 1:0

רמת השרון נבלמה אחרי 10 נקודות מ-12 אפשריות במחזורים האחרונים וההפסד הזה שוב סיבך אותה בקרבות ההישרדות, בעוד נצרת עילית משיגה שלוש נקודות קריטיות, שמונעות ממנה לרדת אל מתחת לקו האדום. דנקוואה קופי כבש את השער היחיד במשחק (75).

הפועל פתח תקוה - הפועל קטמון 3:6

שתי הקבוצות נפגשו למשחק לפרוטוקול וכך זה גם נראה, כאשר המלאבסים חוגגים עם שערים של עומר ורד (24), אור ברוך (40 בפנדל ו-42), יובל יוסיפוביץ' (52), סלבישה סטויאנוביץ' (69) וסמיר באירקטרביץ' (79). אריאל הדר עוד קבע מהפך זמני עם צמד (32, 37) ומיכאל ממן כבש בסיום (91), אבל קטמון הושפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully