וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושאפקה ואנדולו אפס השוו את סדרות הפלייאוף ביורוליג ל-1:1

הקבוצה של בלאט גברה 80:84 על ריאל מדריד וגנבה את הביתיות, וונמייקר הצטיין עם 21. אפס התאוששה מהתבוסה לאולימפיאקוס במשחק הראשון כשניצחה 71:73, 16 לדנסטון

שחקן אנדולו אפס דריק בראון מול שחקן אולימפיאקוס גיאורגיוס פרינטזיס. GettyImages
איזו דרמה. פרינטזיס מול בראון/GettyImages

סדרת ההצלבה של היורוליג נמשכה הערב (שישי) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה אנדולו אפס לצאת עם ניצחון חוץ מיוון (71:73) ולהשוות את הסדרה ל-1:1. גם בסדרה השנייה קיבלנו שוויון, לאחר שדיוויד בלאט ודרושאפקה ניצחו 80:84 את ריאל מדריד בספרד.

שחקן דרושאפקה אנטה זיזיץ'. GettyImages
שוב בלט. זיזיץ' חוגג/GettyImages

אולימפיאקוס - אנדולו אפס 73:71 (1:1 בסדרה)

לאלכס קירק היו שש נקודות בלבד בניצחון של הטורקים, אבל שתיים מהן הגיעו בדיוק בזמן - בדקה האחרונה של המשחק - והבטיחה ניצחון חוץ שקבע 1:1 בסדרת ההצלבה, זאת לאחר שהמשחק הראשון היה חד צדדי לחלוטין ונגמר בניצחון גדול של היוונים. הטורקים נכנסו בפיגור לרבע הרביעי, אך בעזרת לחימה רבה, וגם בעזרת קצת מזל (קוסטס פפאניקולאו החטיא שלשה קריטית 30 שניות לסיום) הצליחו לחזור לסדרה והם בתמונת הפיינל פור. בריאנט דנסטון סיים כקלע הבולט בשורות המנצחת עם 16, טיילר האניקאט הוסיף 15 ותשעה ריבאונדים ואילו ג'ייסון גריינג'ר סיים עם תשע ותשעה אסיסטים. וסיליס ספאנוליס ויורגוס פרינטזיס סיימו עם 20 כל אחד מנגד.

ריאל מדריד - דרושאפקה 84:80 (1:1 בסדרה)

אחרי שהשיגה את הכרטיס להצלבה ממש ברגע האחרון ולא הייתה רחוקה מהפתעה גדולה וניצחון הירואי במדריד במשחק הראשון בסדרה אחרי שהובילה כבר ב-12 נקודות ברבע השני, דרושאפקה הצליחה לגנוב את הביתיות ולהשוות את הסדרה ל-1:1 עם ניצחון חוץ קשה מאוד במדריד, אחרי דקות מורטות עצבים בסיום. בראד וונמייקר הצטיין כרגיל אצל דיוויד בלאט כשסיים עם 21 נקודות. סקוטי ווילבקין ואנטה זיזיץ' תרמו 17 כל אחד. סרחיו יול קלע 22 מנגד, הסדרה עוברת לטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully