וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דרשה: נציגים של וייצמן יער במשחק של אשקלון

הנהלת האדומים פנתה למנהלת ולהתאחדות, אחרי שממידע שהגיעה אליה המשחק בשבת "לא כשר", ודרשה גם את התערבות המשטרה. הקבוצה אף פנתה לסתיו שחם וביקשה לא לקיים את המשחק מול כפ"ס אם בקשתם לא תיענה בחיוב. דובר אשקלון: "לא מתעסקים בהשמצות והשערות"

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב (שמאל) עם איציק ניסנוב. קובי אליהו
יחרימו את המשחק מול כפר סבא? ניסנוב וקורצקי/קובי אליהו

הפועל תל אביב פנתה למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל בבקשה לשלוח נציגים מטעם חברת וייצמן יער כדי לפקח על המשחק בין בני יהודה להפועל אשקלון (שבת, 17:15). ממידע שהגיע להנהלת האדומים, המשחק בין הקבוצות להגדרתם "לא כשר" והנהלת הפועל תל אביב ביקשה מההתאחדות והמנהלת להתייעץ כיצד אפשר לפקח על המשחק הזה. כחלק מהצעדים הגישו האדומים בקשה למשטרה ולהתאחדות לכדורגל, כשהטענה כמובן שיש ניסיון להטיית המשחק.

ההתאחדות עדיין לא פעלה בנושא אך ללא קשר למשחק הספציפי הזה, גורם מטעמם אמר: "אם יהיה לנו מידע על משחקים רגישים, יישלחו נציגים של ויצמן יער". אלא שלחברת החקירות עצמה לא נעשתה פנייה ושם אמר היום אשר וייצמן: "לנו כרגע אין מידע רגיש בנושא. אם ההתאחדות תפנה אנחנו נטפל בעניין".

בהודעה שהוציאו האדומים נכתב כי "נוכח רגישות המשחקים במחזורים האחרונים שנותרו במסגרת הפלייאוף התחתון, אנו דורשים כי חוקרים מטעם משרד החקירות אשר עובד בשת"פ עם ההתאחדות, יהיו נוכחים בכל אחד מאותם משחקים - לרבות משחקינו. יש לציין כי אנו לא מפקפקים חלילה ביושרם המקצועי של המועדונים, אך במרוצת השנים היינו עדים לצערנו למספר אירועים לא כשרים, אשר נוגדים את ערכי הספורט. אנו סמוכים ובטוחים כי כל הגורמים הרלוונטיים מודעים לכך ויעשו הכל על מנת שהליגה תוכרע בצורה הוגנת וספורטיבית".

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה: "מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון עורך הכנות קדחתניות לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת ובכלל, בהמשך מאבקי ההישרדות בליגת העל. אנו מרכזים את כל המאמצים ואת כל האנרגיות, בכדי שהשחקנים יביאו את מקסימום היכולת על כר הדשא. אנו לא מתעסקים בפסיכולוגיות, בהשמצות, בהשערות ובתחבולות שאינן קשורות בספורט הישגי בכלל ובכדורגל בפרט".

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא/קובי אליהו

גם בני יהודה לא נותרה חייבת ומהמועדון נמסר: "צר לנו שמועדון כמו הפועל תל אביב מרשה לעצמו להעלות חשדות על כוונות אי ספורטיביות של מועדון שהוכיח תמיד שהספורטיביות עבורו היא מעל הכל, בדיוק אותה גישה שאיפשרה להפועל תל אביב לזכות בדאבל ב-2010. להזכיר לכולם, בני יהודה טרם הבטיחה את הישארותה בליגה ובחודש הבא נופיע בגמר גביע המדינה, אנו נשחק ונילחם על מנת לנצח עד לתום העונה בכדי להגיע לגמר בשיא הכושר והביטחון".

בכל מקרה השמועות על אי כשירותו של המשחק הגיעו כבר לאוהדים האדומים שפנו בעצמם להנהלה האדומה ושם דרשו כי אם לא יהיה במשחק נציג של וייצמן יער בשבת, הקבוצה לא תעלה לשחק ביום שני מול הפועל כפר סבא. בהנהלת הקבוצה תומכים בדרישה של האוהדים ויתרה מכך פנו גם לבעלים של הפועל כפר סבא סתיו שחם וביקשו ממנו כי אם לא יהיה נציג מהשבת הזו ועד סוף העונה בכל משחקי הפלייאוף התחתון עד סוף העונה לא לעלות למשחקי הליגה.

גורם בהפועל תל אביב אמר: "יש יותר מדי שמועות, אנחנו לא יודעים כמה זה ודאי אבל אנחנו לא ניתן לדברים לא להיות מוכרעים על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully