וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו - דורטמונד: מרקו רויס מאמין שהקבוצה שלו תעלה לחצי הגמר

הקשר, שחזר לשחק בשבת וצפוי לפתוח במונטה קרלו, נשמע אופטימי במסיבת העיתונאים: "הסיכויים לדעתי הם 50:50". טוכל: "לפני שבוע לא היינו מוכנים, עכשיו אנחנו כן" (ד', 21:45, ספ' 5)

רבע גמר, משחק 2מחצית18/04/2017
מונאקו
    0
      דורטמונד

        שבוע אחרי הפיצוצים שהרעידו את האוטובוס של דורטמונד והכניסו את המועדון לטראומה, הקבוצה הגרמנית תתארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) אצל מונאקו בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. דורטמונד תנסה להתאושש מהימים הקשים שעברו אליה ואולי גם למחוק את הפיגור 3:2 מהמשחק הביתי.

        שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג, שחקן מונאקו אנדראה ראגי. רויטרס
        דורטמונד צריכה לנצח בשני שערים. פייר אמריק אובמיאנג מול אנדראה ראג'י במשחק הראשון/רויטרס

        מונאקו, שמקווה לחזור לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 13 שנים, ניצחה ב-11 משחקיה הביתיים האחרונים בכל המסגרות והפסידה בסך הכול פעם אחת בסטאד לואי השני מאז אפריל אשתקד. פאביניו ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, אבל טיימואה בקאיוקו חוזר במקומו לאותה עמדה וגם המגן השמאלי בנג'מין מנדי חוזר. אנדראה ראג'י ואלמאמי טורה מתחרים על המקום של ג'יבריל סידיבה הפצוע בצד ימין של ההגנה. קיליאן אמבפה, הלהיט בן ה-18 שכבש צמד בשבוע שעבר, ימשיך בחוד לצד רדאמל פלקאו.

        מנגד, תומאס טוכל יחסר את מארק בארטרה, שעבר ניתוח בידו לאחר שנפגע מרסיסי זכוכיות בפיצוץ בשבוע שעבר. מרקו רויס, שחזר לסגל וגם כבש במשחק הליגה נגד פרנקפורט ביום שבת, צפוי לפתוח בהרכב לצד עוסמאן דמבלה ופייר אמריק אובמיאנג. דורטמונד נחתה בניס בשעות הצהריים ומשם המשיכה באוטובוס למונאקו. המנכ"ל האנס יואכים ואצקה אמר: "אנחנו לא הוזים, אנחנו מבינים שהסיכויים נמוכים, אבל יש לנו קבוצה שעשתה מאמץ על-אנושי ואנחנו יכולים להסתמך על זה".

        sheen-shitof

        פתרון טבעי

        גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

        בשיתוף גברא
        רדאמל פלקאו באימון מונאקו. רויטרס
        רדאמל פלקאו באימון מונאקו/רויטרס

        מרקו רויס דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "הסיכויים הם 50:50 למרות התוצאה במשחק הראשון. אנחנו חייבים להאמין. אני חושב שבימים האחרונים פיתחנו אווירה קבוצתית מיוחדת. אנחנו נשחק ואנחנו חייבים לשחק עם הרבה ביטחון. אני מאמין שנעלה לסיבוב הבא". על האירוע שקדם למשחק הראשון מול מונאקו, אמר הקשר: "לא הייתי באוטובוס, הגעתי כבר לאצטדיון. אחר כך נהגתי הביתה. אני מנסה לעזור לשחקנים הצעירים, אני מטה להם אוזן כשהם צריכים לדבר. אני לא חושב שאנחנו חוששים לקראת המשחק מחר, אני חושב שזו הסחת דעת טובה. אנחנו בסביבה שונה, המשחק מחר יכול לשחרר הרבה אנרגיה". על עצמו אמר: "אני מרגיש מצוין, 45 הדקות בהן שיחקתי מול פרנקפורט בשבת עזרו לי מאוד".

        מאמן BVB תומאס טוכל אמר: "אם היה יום בו לא היינו יכולים לשחק כדורגל זה היה היום של המשחק הראשון. זה יהיה משחק חדש לחלוטין הפעם. לא היינו מוכנים למשחק בשבוע שעבר, התייצבנו מאז מבחינה רגשית, אנחנו כאן כדי לעבור שלב. אנחנו יודעים שכנראה נזדקק לניצחון בהפרש של שני שערים מחר. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להשיג את היוצא מן הכלל".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully