וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר סיטי - אתלטיקו מדריד: כל קבוצה והחלומות שלה

השועלים מקווים להדהים את העולם שוב ולחזור מפיגור 1:0 בזכות האצטדיון הביתי. רוברט הות מורחק. הקולצ'ונרוס, שפעמיים פספסו את התואר, רוצים לחזור לחצי הגמר (שלישי, 21:45, ספורט 5+)

רבע גמר, משחק 2מחצית18/04/2017
לסטר סיטי
    0
      אתלטיקו מדריד

        האם לסטר מסוגלת להדהים שוב את עולם הכדורגל? אתלטיקו מדריד לא רוצה לאפשר לזה לקרות. השועלים ייארחו מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5+) את הקולצ'ונרוס למשחק הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות, כשהם בפיגור מינימלי של 1:0 מהמשחק הראשון וחולמים להעפיל לארבע הגדולות של היבשת, כנגד כל הסיכויים. דייגו סימאונה ושחקניו, שבעונה שעברה הגיעו עד לגמר ונעצרו רק בדו קרב פנדלים, עדיין חולמים על זכייה בגביע עם האוזניים הגדולות ויודעים שניצבת בפניהם הזדמנות פז להתקרב לשם.

        אלופת אנגליה היוצאת מגיעה למשחק נינוחה. הריצה שלה בליגה אפשרה לה לברוח ממאבקי ההישרדות ולהתמקד בליגת האלופות, שם היממה בסיבוב הקודם יריבה ספרדית אחרת, את סביליה, שניצחה 1:2 במשחק הראשון וחטפה 0:2 בקינג פאוור סטדיום. תוצאה זהה תספיק לקבוצה של קרייג שייקספיר, שבשבת כבר הובילה 0:2 בחוץ על קריסטל פאלאס לפני שספגה פעמיים. בכלל, ההתקפה של לסטר חזרה לתפקד לאחרונה ומלבד ההפסד בוויסנטה קלדרון ברביעי שעבר, הקבוצה כבשה שני שערים לפחות בכל אחד משמונת משחקיה האחרונים. ווילפרד אנדידי, איסלאם סלימאני וג'יימי ורדי צריכים להיזהר מצהוב שישאיר אותם מחוץ למשחק הבא במקרה של עלייה, בעוד רוברט הות מושעה ולא ישחק.

        מנגד, אתלטיקו המנוסה מחפשת העפלה שלישית בארבע שנים לחצי הגמר. אחרי שחזרה לעצמה בליגה לאחרונה, כולל 1:1 בחוץ מול ריאל מדריד ו-0:3 קליל על אוסאסונה בשני המחזורים האחרונים, היא מגיעה לאנגליה עם רצף של עשרה משחקים ללא הפסד ועם ההיסטוריה לצדה. בשתיים מתוך שלוש הפעמים הקודמות בהן לסטר שיחקה באירופה, היא הודחה מול אתלטיקו: בגביע המחזיקות ב-1961 ובגביע אופ"א ב-1997. אם לרוחיבלאנקוס כדאי בכל זאת לחשוש ממשהו, זה מהמאזן שלהם במשחקי חוץ באנגליה: רק שני ניצחונות בעשרה משחקים. חוסה מריה חימנס הוא היחיד באתלטיקו שנמצא בסכנת צהובים.

        דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
        דרוך לקראת לסטר. סימאונה/רויטרס

        דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד אמר לקראת המשחק: "לסטר קבוצה טובה מאוד, משחקת עם אינטנסיביות רבה. יהיה משחק דומה לזה שהיה בספרד. אנחנו קבוצה חזקה בקלדרון והם קבוצה טובה מאוד באצטדיון שלהם". על האפשרות שקבוצתו תשחק בחצי גמר האלופות בפעם השנייה ברציפות, אמר הארגנטינאי: "הדבר הכי טוב שהקבוצה הזו עושה הוא להתחרות. אנחנו נעשה הכול בשביל לעלות לשלב הבא, אבל ניצבת מולנו יריבה חזקה מאוד".

        sheen-shitof

        תוצאות מהיום ה-1

        הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

        בשיתוף נומייר פלוס
        מאמן לסטר סיטי קרייג שייקספיר. רויטרס
        שייקספיר וקבוצתו ינסו להפתיע/רויטרס

        מנג'ר לסטר קרייג שייקספיר התייחס למצבו הבריאותי של ווס מורגן במסיבת העיתונאים ואמר: "ההחלטה הסופית לגביו תתקבל ביום המשחק. אנחנו רוצים לראות שהוא מרגיש טוב אחרי האימון היום. היו לנו כמה משחקים קשים לאחרונה, אז אני רק חושב איך להשתמש בסגל בצורה הנכונה ביותר".

        כריסטיאן פוקס הוסיף: "אני לא חושב שמישהו רוצה לבוא לשחק נגדנו כאן. אנחנו האנדרדוג, אבל אנחנו רוצים לקחת את ההזדמנות שלנו. כולנו יודעים שאתלטיקו קבוצה נהדרת, נצטרך להיות מצוינים כדי לעבור".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully