וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף לאומית: נס ציונה, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא עלו לחצי הגמר

הכתומים השלימו 0:2 על הפועל רמת גם עם 79:38 ויפגשו בשלב הבא את הוד השרון. באר שבע גברה על רחובות 69:73 ותתמודד בחצי הגמר עם כפר סבא שניצחה 70:75 בקרית אתא בזכות 37 נקודות של דנזל ליוינגסטון

סדרות רבע הגמר בליגה הלאומית עברו בצורה חלקה כאשר עירוני נס ציונה, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא השיגו ניצחונות חוץ ועלו לחצי הגמר. כפר סבא תפגוש את באר שבע בשלב הבא בעוד שנס ציונה תתמודד מול הוד השרון שהפתיעה את רעננה.

אלעד הופמן שחקן עירוני נס ציונה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
הצטיין בניצחון נס ציונה. אלעד הופמן/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

הפועל רמת גן - עירוני נס ציונה 83:79

נס ציונה שסומנה בתחילת העונה כמועמדת המובילה לחזור לליגה הלאומית, ממשיכה את הריצה החלקה שלה בפלייאוף והשלימה העפלה לחצי הגמר עם ניצחון צמוד על האורדונים. המארחים עוד חזרו למשחק עם ריצת 0:10 דקה וחצי לסוף, אך הכתומים שמרו על הניצחון. אלעד הופמן הוביל את המנצחים עם 17 נקודות, טל דן הוסיף 16. ראשן מאדן וג'מאל אולסווארה הובילו את המפסידים עם 21 כ"א.

מכבי רחובות - הפועל באר שבע 73:69

אחרי שחזרה מפיגור גדולו ניצחה בהארכה את המשחק הראשון, באר שבע השלימה סוויפ בסדרה עם ניצחון חוץ קשה באולם הביתי של רחובות שעשתה הכול כדי להישאר בחיים אבל נכנעה לשתי קליעות עונשין מכריעות של ג'ייסון וויליאמס. דודו שמריז היה כוכב המשחק הזה עם 21 נקודות וערב קליעה מצוין מחוץ לקשת. ג'ף אלן הוסיף 20 ו-18 ריבאונדים. גור פורת קלע 15 למפסידים.

אליצור קרית אתא - הפועל כפר סבא 75:70

הישג מצוין לכפר סבא שהמשיכה את היכולת הטובה שלה מהעונה הסדירה והשלימה 0:2 על הצפוניים בעיקר בזכות איש אחד - דנזל ליווינגסטון שפשוט להט עם 37 נקודות ו-10 ריבאונדים והתעלה על ה-21 ו-12 של דומיניק פוינטר מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully