וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דרוקר, שרף ושיבק מועמדים להחליף את בגאצקיס

15.4.2017 / 22:53

הצהובים נכנעו להפועל ירושלים ורשמו הפסד שביעי ברציפות. מעמדו של הלטבי התערער עוד יותר, אבל ההנהלה חוששת מהנזק התדמיתי של עוד פיטורים העונה. בגאצקיס: "הפסדנו בגלל ההתקפה"

ברני ארדוב

ההפסד השביעי ברציפות של מכבי תל אביב בכל המסגרות, הפעם 65:57 להפועל ירושלים, עירער הערב (שבת) את מעמדו של המאמן איינארס בגאצקיס, שממילא היה רעוע עוד לפני ההתמודדות. ההנהלה הצהובה ממשיכה לשקול את פיטוריו של הלטבי ואת מינויו של מאמן ישראלי במקומו עד סיום העונה. השמות שכבר עלו הם אלו של שרון דרוקר, צביקה שרף ואריק שיבק.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה להפועל ירושלים 65:57
ליאור אליהו: "זה ניצחון שיכול להוביל אותנו למקומות טובים"

כידוע, רצף ההפסדים של הצהובים הוא הארוך בתולדות המועדון, ובהנהלה מרגישים שדרוש זעזוע. הבעיה היא שאם הלטבי יוחלף, הוא יצטרף לארז אדלשטיין, רמי הדר וליאור ליובין שכבר עמדו על הקווים העונה, ובקבוצה יודעים שעוד מאמן מפוטר יגביר את הנזק התדמיתי מהעונה האומללה הזו.

כמו כן, מכבי תל אביב מעוניינת להחתים מאמן ישראלי במינוי בזק רק עד תום העונה הנוכחית, מבלי להתחייב לעונה הבאה, תנאי שמאמנים רבים לא מוכנים לקבל.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד הפסד לרשימה הארוכה. בגאצקיס/ברני ארדוב

בגאצקיס אמר הערב: "מהדקה הראשונה זה היה משחק קשה, משחק אירופי קלאסי. הווינר של הערב היה מי שהצליח יותר התקפית בסיום. ירושלים קלעו רק 65 נקודות , אנחנו החטאנו זריקות פתוחות, הרבה הזדמנויות גדולות לא נוצלו על ידינו. הפסדנו את המשחק לא בגלל ההגנה, אלא בגלל ההתקפה".


הלבטי הוסיף: "אני מאמין שנוכל לקחת אליפות, אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה, אני מקווה שבשבוע הבא יוגב אוחיון יחזור, ואני יודע שהקבוצה שלנו תהיה שונה לחלוטין. זאת הדרך היחידה, אנחנו נלחמים האחד בשביל השני. אנחנו עדיין אופטימיים, קווינסי מילר חזר סוף סוף, אבל היה טיפשי לצפות לדברים גדולים ממנו. לגבי השחקנים האחרים זה חלק מהכדורסל - זה לא קל בשבועות האחרונים לשחק עם פוינט גארד אחד".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully