וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "טוב לי בשוויץ, אך אני רוצה לחזור לזלצבורג בתום העונה"

אחרי שכבש צמד לרשת של סנט גאלן, החודשים האחרונים בשוויץ: "מאושר שחזרתי, אבל יש לי חוזה באוסטריה. ידעתי לאן אני מגיע, ואני מקווה שאצליח לעזור לגראסהופרס להישאר בליגה"

מונס דאבור שחקן גראסהופרס. האתר הרשמי של גראסהופרס, אתר רשמי
בינתיים הוא נהנה. דאבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראסהופרס

אחרי שלא התאקלם ברד בול זלצבורג האוסטרית, בינואר הושאל מונס דאבור לקבוצה שבה עשה את הפריצה הגדולה באירופה, גראסהופרס השוויצרית, אך בניגוד לעונות הקודמות, בהן הפציץ ללא הכרה, הקאמבק לחרגולים לא היה נוצץ כפי שבוודאי תיאר לעצמו שיהיה.

בזמן שבעונות הקודמות נאבקה גראסהופרס בצמרת, העונה היא נמצאת במקום הלפני אחרון עם חמש נקודות יותר מלאחרונה ואדוז. עד למשחק האחרון של קבוצתו הצליח החלוץ לכבוש רק במשחק אחד עד עתה אך במשחק האחרון, מול סנט גאלן, הוא כבר נראה טוב בהרבה כשכבש צמד חשוב מאוד לרשת של סנט גאלן. היום (שני) עלה באחד האתרים הגדולים במדינה ראיון עם דאבור, שדיבר על החזרה לשוויץ, הקשר לגראסהופרס וחברו הטוב קאיו.

"אני מאושר שחזרתי", אמר דאבור. "קאיו? הוא שחקן נהדר. יש בינינו הבנה עיוורת. אנחנו מתראים כמעט כל יום, ולא רק באימונים. אנחנו אוכלים יחד, לפני אימונים ואחריהם. אני לא חושב שלא נראיתי טוב במחזורים הראשונים. אמנם עכשיו כבשתי צמד, אבל גם במשחקים שלפני כן הצגתי יכולת טובה".

על זלצבורג: "אני רוצה לחזור לשם. נותרו לי ארבע שנים בחוזה ואני רוצה לחזור ליהנות מכדורגל גם שם, ומקווה גם לזכות בתארים. למה זה לא כל כך הסתדר שם? היא משחקת כדורגל מעט שונה. שיחקתי בעמדה קצת אחרת ממה שאני רגיל אליה. בכל מקרה, הגעתי להזדמנויות רבות, אבל פשוט לא הצלחתי לכבוש".

החלוץ הוסיף: "הלחץ בגראסהופרס? לא קל, אבל צריך להתמודד איתו. ידעתי לאן אני מגיע, ואני מקווה שאצליח לעזור לקבוצה להישאר בליגה. אני לא מופתע שקיבלתי את סרט הקפטן. זה כבוד גדול, אבל זה לא באמת משנה. מה שחשוב הוא שננצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully