וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס לא יצרף לעירוני קרית שמונה שחקנים מהפועל רעננה

10.4.2017 / 8:20

המאמן המיועד שוחח עם הבעלים איזי שרצקי ("זה לא יהיה הוגן"), והשניים קיבלו החלטה משותפת שלא להחתים אף שחקן מקבוצתו הנוכחית של סילבס. אזולאי החלוץ יישאר, עתידו של אזולאי הקשר לא ברור

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הסכם ג'נטלמני. סילבס/ברני ארדוב

בעירוני קרית שמונה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק נגד מ.ס אשדוד, שנגמר אמש (ראשון) ב-1:1. מחד, בקבוצה התאכזבו מאוד משער השוויון שספגו בדקה ה-90 אך מאידך, ישנה שביעות רצון מכך שרצף ההפסדים נעצר, וכן מהנחישות של השחקנים. בעירוני קרית שמונה החמיאו לשחקנים הצעירים שפתחו, נלחמו והפגינו אכפתיות, כאשר מבחינתו של תומר קשטן העובדה ששחקנים בכירים ישבו ביציע הייתה העברת מסר כלפיהם בכל הנוגע למחויבות או להיעדר מחויבות לטענתו.

הבעלים איזי שרצקי והמאמן המיועד חיים סילבס קיבלו החלטה משותפת שלא להביא אף שחקן מהפועל רעננה אותה מאמן כעת סילבס, כך נודע לוואלה! ספורט. שרצקי נמצא ביחסים מצוינים עם בעלי הקבוצה אשר אלון, שאף נתן אור ירוק לשרצקי לשבת למשא ומתן עם סילבס, למרות שזה החזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה מהשרון. שרצקי אישר את הידיעה: "חיים בהגינותו, בשיתוף עמי, החליט שלא יהיה הוגן להביא שחקנים מרעננה".

בינתיים, הוחלט בקבוצה ששלומי אזולאי החלוץ יישאר. אזולאי, שלאחרונה לא זוכה לקרדיט, מוערך מאוד על ידי סילבס, ובשיחות עם הבעלים הוחלט כי הוא יישאר. גם עודד אלקיים יקבל הצעה להאריך את חוזהו בעוד שמעמדו של שלומי אזולאי הקשר עדיין לא ברור. שובל גוזלן שכבש יישאר לאחר שהוחלט לממש את האופציה ולרכוש את כרטיס השחקן שלו.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1
גוזלן: "ארבעה שערים הם הספק יפה לחלוץ", בן שמעון: "תהליך טוב עובר עלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully