וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוזלן: "ארבעה שערים הם הספק יפה לחלוץ", בן שמעון: "תהליך טוב עובר עלינו"

עירוני קרית שמונה חגגה נקודה ראשונה בפלייאוף התחתון ב-1:1 מול אשדוד, והחלוץ אופטימי: "חשוב לי לשחק, מאושר פה". קשטן: "מחויב למועדון הזה עד הסוף". בן שמעון רגוע לקראת העונה הבאה

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. לירון מולדובן
מאוכזב. קשטן/לירון מולדובן

עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1, שנעל את המחזור השלישי בפלייאוף התחתון. הקבוצה של רן בן שמעון התרחקה שבע נקודות מהקו האדום כאשר הצפוניים צברו נקודה ראשונה אחרי שלושה הפסדים רצופים. ההפתעה הגדולה מצדו של תומר קשטן עם הכללתם של שני שחקני נוער עומר לקאו ונאזיר אבו קטיפאן נשאה פרי. האחרון בישל לשובל גוזלן, שער אותו מחק בדחיקה מיקי סירושטיין בדקה ה-88.

עוד בנושא:

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם שובל גוזלן. לירון מולדובן
לא הספיק. גוזלן/לירון מולדובן

תומר קשטן המאוכזב אמר בסיום: "זה היה קרוב, מאכזב לספוג בדקה ה-90, אבל אני יוצא לחג עם שמחה גדולה בלב; חמישה שחקני נוער שיחקו עם ביטחון, עם יכולת. יש במה להיות גאים והחבר'ה האלו הוכיחו שאין תחליף לעבודה קשה. הם החזירו מעט מהכבוד האבוד שלנו בשבועות האחרונים. ציפיתי שכל השחקנים יהיו מחוייבים עד הרגע האחרון וכשראיתי שלא כך, עשיתי מה שצריך בשביל שהמועדון המכובד הזה לא יחלק מתנות וייראה כמו בשבועות הקודמים. אני לא ממשיך, אבל אני מחוייב למועדון הזה עד הרגע האחרון. יש לא מעט אנשים בכדורגל הישראלי שמעריכים דרך ועבודה קשה ואני בטוח שבסופו של דבר אמצא את דרכי".

שובל גוזלן הוסיף: "אני לא מסכים עם ההאשמות, הגעתי לכאן לפני חודשיים וזה שער רביעי שלי העונה. אני חושב שזה הספק יפה בשביל חלוץ. השחקנים הצעירים מוכשרים מאוד, הם עבדו קשה וזה מאכזב לספוג שער כזה לקראת הסיום. יש לעירוני קרית שמונה אופציה עליי, צריך לשאול אנשים אחרים. מבחינתי חשוב לשחק, פה אני משחק וזה עושה לי טוב".

אצל אשדוד סיפר רן בן שמעון: "היה כיף לראות איך החבר'ה קמו אחרי השער ורצו להשיג את השוויון. תהליך טוב קורה באשדוד ואני מרגיש שיש עם מי לצאת למלחמה. יש קצת משקולות על הרגליים במשחקים מסוג זה. לא נכנסנו טוב, אך הגענו להרבה מצבים. העונה הבאה? אחרי החג נשב ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully