וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את קייבו מצמד של גונסאלו היגואין

הגברת הזקנה ממשיכה לדהור לעבר עוד אליפות וטיילה גם מול החמורים המעופפים, רגע לפני המפגש מול ברצלונה. פיפיטה מצא את הרשת בדקות 23 ו-84 אחרי שני מהלכים מצוינים של דיבאלה

גונסאלו היגואין פאולו דיבאלה יובנטוס חוגגים. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. גונסאלו היגואין חוגג עם פאולו דיבאלה/רויטרס

אחרי העלייה לגמר הגביע האיטלקי ולפני המפגש עם ברצלונה, יובנטוס הגדילה הערב (שבת) את הפער בפסגת הסרייה A ל-10 נקודות עם 0:2 על קייבו. אטאלנטה החמישית סיימה ב-1:1 מול ססואולו, וכך הסתיים גם המפגש בין אמפולי לפסקארה.

יובנטוס - קייבו 0:2

שלושה ימים לפני שהיא מארחת את ברצלונה במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, אלופת איטליה האריכה את רצף הניצחונות הביתיים המדהים שלה ל-32. קייבו, שאיבדה עניין בליגה ובכל מקרה תסיים במרכז הטבלה, קיוותה להפתיע כפי שעשתה בביקור האחרון שלה אצל יובנטוס, עם 1:1 בספטמבר 2015. אלא שבעוד שמריו מנדז'וקיץ' נעדר מהסגל, פאולו דיבאלה פתח לצד גונסאלו היגואין בהתקפה וסידר לו את השער הראשון עם פריצה סוחפת באגף ימין ובישול יפה, כאשר פיפיטה מסיים עם בעיטה חדה ממרכז הרחבה (23). גם השני היה שייך להיגואין, שבדקה ה-84 נהנה מעוד מבצע נהדר של דיאבלה, שעבר את כל ההגנה והשאיר לליכטשטיינר, שבתורו שלח רוחב וסידר לפיפיטה שער קליל מול רשת חשופה. ג'יג'י בופון רשם הופעה מספר 616 בליגה, כשעכשיו רק השיאן פאולו מאלדיני (647) מקדים אותו. יובה מוכנה לבארסה.

לורנצו פלגריני שחקן ססואולו לפני בריאן כריסטנטה שחקן אטאלנטה. GettyImages
התקזזו. לורנצו פלגריני לפני בריאן כריסטנטה/GettyImages

אטאלנטה - ססואולו 1:1

המארחת פספסה הזדמנות להתקדם זמנית למקום הרביעי, בעוד הקבוצה של אוסביו די פרנצ'סקו קטעה רצף של שלושה הפסדי ליגה. איבוד כדור לא אופייני של מתיאה קלדארה בדקה ה-36, הסתיים בדהירה של לורנצו פלגריני, שגם עבר את אטריט ברישה והעלה את ססואולו ליתרון. אטאלנטה לחצה במטרה להשוות, ובדקה ה-73 בריאן כריסטנטה הסיט עם הראש פנימה כדור חופשי שהגביה הקפטן פאפו גומס.

אמפולי - פסקארה 1:1
לאמפולי: עומאר אל כדורי (9). פסקארה: ג'אנלוקה קפרארי (31)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully