וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו גאושו: "מהרגע שברצלונה נכנסה לתמונה, סיננתי את פרגוסון"

הקוסם בן ה-37 חשף: "מנצ'סטר יונייטד ניהלה איתי משא ומתן במשך שנה, אבל רציתי לשחק רק בברצלונה", "צ'לסי הייתה מוכנה לשלם עבורי כל סכום", "היום אני לא מסוגל לצפות במשחק עד סופו"

אימג'בנק GettyImages

בזמן שבברזיל טוענים כי קריירת המשחק של רונאלדיניו גאושו הגיעה לסיומה, הקוסם הברזילאי העניק היום (שבת) ראיון לתקשורת האנגלית בו סיפר גם עם המגעים עם מנצ'סטר יונייטד ב-2003.

"הם ניהלו מגעים עם אחי במשך שנה וכמעט חתמתי על החוזה, אבל ההזדמנות לשחק בברצלונה קרצה לי הרבה יותר. ברגע שהבנתי שבארסה רוצה אותי, לא עניתי לשיחות מיונייטד ואפילו סיננתי את סר אלכס פרגוסון. ביקשתי מאחי (המשמש גם כסוכנו) לעשות הכל כדי שאשחק בקטלוניה. אני זוכר שנציגים ממנצ'סטר ראו אותי מספק פעמים בתקופה שלי בפריס סן ז'רמן, אבל השיחות התכופות עם סנדרו רוסי לא אפשרו לי לחתום אצל פרגוסון", חשף רונאלדיניו.

עוד בנושא:

הקוסם: 37 טריקים וציטוטים על רונאלדיניו לרגל יום הולדתו

רונאלדיניו במדי ברצלונה. GettyImages
כמעט ושבר את שיא ההעברות. רונאלדיניו/GettyImages

"אני לא מצטער על דברים שלא עשיתי, אבל אני בטוח שהחוויה באנגליה הייתה יכולה להיות מיוחדת. גם בתקופה ששיחקתי וגם היום מדובר בליגה מרתקת, אני בטוח שאני וכל מועדון שהייתי משחק בו היו מפיקים את המיטב", הוסיף רונאלדיניו: "צ'לסי ניסתה לצרף אותי ב-2005 והיא הייתה מוכנה לשלם כל סכום, אבל ברצלונה לא הייתה מוכנה לדבר אפילו איתם על מעבר, היו גם קבוצות אחרות מאנגליה שניסו לפתח במשא ומתן, אבל התשובה מבארסה הייתה תמיד אותו הדבר".

בשנה האחרונה שמו של הקוסם בן ה-37 נקשר עם שאפקואנסה, אך המהלך לא יצא לפועל בדומה למגעים עם קבוצות אחרות. חרף האהבה למשחק, הברזילאי סיפר על תחושת שובע: "אני לא מסוגל לראות משחק באורך 90 דקות, לא משנה באיזו ליגה מדובר. המשחק האחרון שראיתי היה של נבחרת ברזיל, אבל מעבר לזה אני מתקשה. אני חושב שהעתיד שלי יהיה קשור בדברים אחרים. כשיש משחק מיוחד וגדול, אני משתדל לראות חלקים נרחבים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully