וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק לא מוכן לדבר על השיא: "אני כאן כדי לזכות באליפות"

אחרי שהבטיח ממוצע של טריפל דאבל עונתי, כוכב אוקלהומה סיטי הותיר בצד את המרדף בעקבות רוברטסון: "אם הייתי רוצה 10 אסיסטים, הייתי עושה את זה". לברון מודאג: "לא מבין מה קורה לנו"

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
מתעסק בתואר. ווסטברוק/AP

בזמן שהמבקרים הכי גדולים שלו טוענים כי הוא פוגע אנושות באוקלהומה סיטי, ראסל ווסטברוק הניח הלילה (בין שישי לשבת) חותמת על עונה היסטורית. הכוכב של הת'אנדר אומנם נכנע 120:90 לפיניקס, אך הבטיח ממוצע של טריפל דאבל עונתי בליגה הסדירה. התהייה הגדולה אודות ווסטברוק הגיעה במהלך הרבע הרביעי, בו כבר החזיק בדאבל דאבל של 23 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, אך סופסל במשך דקות ארוכות. ההיעדרות של ראסל מהפרקט בשלוש הדקות האחרונות מנעה ממנו לשבור את שיאו האגדי של אוסקר רוברטסון מ-1961/62, אז האחרון סיים את העונה הסדירה עם 41 טריפל דאבלים. ווסטברוק היה רחוק שני אסיסטים (סיים עם 8) והותיר את ההיסטורינים בהמתנה עד למפגש מול דנבר.

עוד בנושא:

הרצף של קליבלנד נקטע, ווסטברוק הבטיח ממוצע טריפל דאבל עונתי

בדומה למרבית שלבי העונה, ווסטברוק הותיר בצד את העיסוק בשיאים האישיים: "הגעתי לכאן כדי לזכות באליפות, במיוחד בעונה הזו. אני כאן בשביל טבעת ואם הייתי רוצה לסיים את המשחק עם 10 אסיסטים, הייתי עושה את זה. כולם מתעסקים בנושא הזה וחוזרים עליו כמו תקליט שבור. כולם רוצים לראות אותי שובר את השיא, אבל הקבוצה חשובה הרבה יותר מזה".

"אני מאוכזב כי הפסדנו ואני מרגיש שאכזבתי את החברים שלי לקבוצה", הוסיף הכוכב: "אני יודע כמה המשחק הזה היה חשוב לנו". בילי דונובן ניסה להסביר את ההחלטה לספסל את ווסטברוק לקראת הסיום: "רציתי לתת לשחקנים שלי הזדמנות לחזור למשחק, הם שיחקו בצורה טובה ללא ראסל וחשבתי שצריך להמשיך. לא חשבתי לרגע לפגוע לו בשיא האישי, כי האמנתי שאנחנו עדיין יכולים לנצח. ראיתי כבר דברים משוגעים העונה בדאלאס ואורלנדו".

דווין בוקר, שרתח עבור הסאנס עם 21 נקודות מתוך 25 הנקודות שלו ברבע הרביעי, חלק שבחים לאיש והטריפל דאבל: "אני שמח שהשיא שלו ראסל לא קרה מולנו. זה היה ברור לכולם שהוא הולך על זה עד הסוף, ההיסטוריה מחכה לו. זה מוזר מאוד לשחק מול הקהל הביתי שלך ולשמוע אותם מעודדים שחקן של היריבה, אני מכבד את ראסל כי הוא עושה דברים בלתי נתפסים לילה אחרי לילה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מודאג. לברון ג'יימס/AP

בזמן שבקליבלנד היו בטוחים שהם נמצאים במגמה חיובית לקראת תחילת הפלייאוף, ההופעה ההגנתית מול אטלנטה הותירה את האלופה עם סימני שאלה ודאגה לקראת שלושת המשחקים שנותרו. הקאבס רחוקים משחק אחד מבוסטון, אך היכולת מעוררת תהיות. לברון ג'יימס ניסה להסביר בסיום: "רמת האנרגיה שלנו הייתה נמוכה, אני לא מצליח להבין למה זה קורה לנו".

ההפסד של האלופה הגיע אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ואפילו הכוכב התקשה לעכל: "ציפיתי שנרצה להתקדם, ללכת קדימה ולהציג יכולת טובה יותר אבל במקום זה אני מרגיש שצעדנו אחורה". טיירון לו הוסיף: "שיחקנו בצורה מאכזבת וכדי לגבור על בוסטון בקרב על המקום הראשון נצטרך לספק יכולת טובה יותר. הרגשתי שלא כיבדנו את האוהדים שלנו הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully