וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: דן איינבינדר מחוץ להרכב בית"ר, קלאודמיר יפתח

מימר יעניק לקפטן מנוחה מול סכנין בשל עומס פיזי ומנטלי, דילמוני עשוי להחליף את הייסטר. בצד השני: ז'אורז'יניו לא יפתח. בנבנישתי מהפועל תל אביב בספק למשחק מול הפועל חיפה בשל מחלה

ברני ארדוב

משחקי המחזור

הפלייאוף התחתון

הפועל חיפה - הפועל תל אביב (שבת, 16:00, ספורט1)

הפועל רעננה - הפועל אשקלון (שבת, 18:15, 5 לייב)

בני יהודה - הפועל כפר סבא (שבת, 18:15, ספורט1)

מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה (ראשון, 19:00, 5 לייב)

הפלייאוף העליון

בית"ר ירושלים - בני סכנין (שבת, 20:30, ספורט1)

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ראשון, 19:10, ספורט1)

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5)

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
עומס גדול. איינבינדר/ברני ארדוב

17:31, הפועל רעננה: גל כהן מונה למאמן הנוער של הפועל רעננה. מי ששימש כמנהל מקצועי בהפועל חיפה בעונה הנוכחית ועזב לאחרונה אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "מרגיש לי המקום הנכון, בשלב הזה של הקריירה שלי, להתפתח נכון ולהגיע מוכן לבוגרים. התנאים, איכות האנשים והסביבה המפרגנת שכנעו אותי להגיע". קבוצתו החדשה ממוקמת שניה בליגת הנוער והגיעה לחצי גמר הגביע. בעבר הגיע חיים סילבס לקבוצת הבוגרים אחרי שאימן בנוער, וכך גם במקרה של דודו אברהם ודני בונדר (איציק יצחקי).

16:28, מכבי פתח תקוה: קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים. גידי קאניוק יפתח בהרכב לצד פירס וצעירי, כשמלמד ולידור כהן, קשר בדרך כלל, יפתחו בהתקפה. בהעידרו של דוס סנטוס המוצהב שגם הושעה וייקנס אחרי המשחק, שלושת הבלמים יהיו דנינו, גולדנברג וקוויאר (איציק יצחקי).

15,02, הפועל כפר סבא: דושאן מאטוביץ' יחזור להרכב אחרי השעיית צהובים וסאני אומורגי יפתח בחוד. רז כהן אמור לחזור לסגל ויחכה להזדמנות אחרי שסיים פציעה ארוכה. מאוויס צ'יבוטה צפוי לרדת לספסל וכך גם רן יצחק וסלובודאן סימוביץ' שלא יפתחו. מערך שלושת הבלמים אמור להישמר (יניב טוכמן).

הרכב משוער: רן קדוש, טל בנש, איציק כהן, סער בראון, דושאן מאטוביץ', ליאור לוי, דיוגו קאצ'ובה, יובל יעקובוביץ', טל איילה, ברונו אנדרדה, סאני אומורגי.

14:47, בני סכנין: הקבוצה ערכה את האימון המסכם, ממנו עולה שיוסי אבוקסיס ימשיך עם מערך של שלושה בלמים. אברהם פאס יחזור להרכב אחרי שהתנצל בפני המאמן על התנהגותו. ההפתעה בהרכב היא אי הכללתו של ז'אורז'יניו, שיחזור לסגל אחרי עונש הרחקה בשל צהובים, אולם לא יפתח. מארון גנטוס הצעיר ימשיך לקבל קרדיט.

ההרכב המשוער למשחק: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, מארון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, תאמבי סגס, פיראס מוגרבי, סיראז' נסאר, יובל אבידור (שלמה וייס).

13:31, הפועל תל אביב: לכבוד החג, הנהלת הפועל תל אביב החליטה להקדים את משכורות חודש מרץ, ששולמו כבר היום (עמית גולדשטיין).

13:28, בית"ר ירושלים: הקבוצה פרסמה הודעת הבהרה בנוגע לנסיבות ספסולו של דן איינבינדר: "הוא לא יפתח מחר אך ורק כדי להפחית מהעומס בו הוא נמצא ולא משום סיבה אחרת. דן שחקן חשוב ומוערך אשר שיחק את כל המשחקים בהם יכול היה לעמוד לרשות הצוות המקצועי. בשלב זה של העונה שחקנים זקוקים לריענון והדבר הובהר לשחקן בשיחה עם מאמן הקבוצה. אין לראות בכך אמירה לגבי שום דבר אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סער בנבנישתי שחקן הפועל תל אביב. ג'יני
בספק. בנבנישתי/ג'יני

13:16, הפועל חיפה: ברונו פניירו לא התאמן. ניר קלינגר יבצע שלושה שינויים בהרכב שלו: מהראן לאלה יפתח במקום ארבייטמן, כשאושרי רואש ישוב כנראה לעמדת הבלם. גם אדילסון באייה בתמונת ההרכב. ייתכן שלירן סרדל יישב על הספסל (איציק יצחקי).

ההרכב המשוער למשחק: רובי לבקוביץ'; דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן; דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, אדילסון באייה, עדן בן בסט, חנן ממן; מהראן לאלה.

13:01, בית"ר ירושלים: אריק סאבו צפוי להצטרף לקלאודמיר ולקטינס בחוליית הקישור. בשל עומס פיזי ומנטלי, מימר החליט לתת לפחות בפתיחת המשחק מנוחה לדן איינבינדר (אופיר סער).

12:07, בית"ר ירושלים: שרון מימר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מחר. קלאודמיר צפוי לחזור להרכב, לאו דווקא על חשבונו של דוד קלטינס, אלא ייתכן שישחק לצידו. חן דילמוני עשוי להחליף את הייסטר וייתכנו עוד שינויים. המאמן יקבל החלטות בהתאם לרעננות השחקנים (אופיר סער).

10:48, הפועל תל אביב: על פי התרגולים האחרונים, נראה שבן רייכרט לא יפתח ב-11 של קורצקי למרות חזרתו מההשעייה. סער בנבנישתי החולה בספק, אור אוסטווינד ייעדר. עמית ביטון יחליף בהרכב את אדי גוטליב (עמית גולדשטיין).

10:12, הפועל אשקלון: השחקנים ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל רעננה. מהמשחק ייעדרו אבי מלכה ומתן חוזז, שירצו עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים. הנהלת הפועל אשקלון החליטה להוציא לאצטדיון בנתניה הסעה חינם לאוהדי הקבוצה. ההסעה תצא מרחבת האצטדיון העירוני באשקלון בשבת בשעה 16:00 (אופיר סער).

09:31, הפועל אשקלון: אחרי שהשביתו את האימון בשל העיכוב במשכורות, שחקני הפועל אשקלון שבו לפעילות מלאה, זאת לאחר שנציג ארגון השחקנים, ניר אלון, הגיע למתחם האימונים וחילק לשחקנים ולצוות המקצועי את משכורות חודש פברואר. התשלום התאפשר לאחר שארגון השחקנים העביר 200 אלף שקלים מקרן הסיוע לשחקנים ובתוספת של כספים שהמוסד לבקרת תקציבים הצליח לגייס. לאחר חג הפסח יפעל האירגון למצוא פתרון גם לשכר חודש מרץ אשר אמור היה להיות משולם בערב החג (אופיר סער).

שחקני הפועל אשקלון באימון. האתר הרשמי של הפועל אשקלון, אתר רשמי
מתכוננים לרעננה. שחקני הפועל אשקלון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל אשקלון

09:25, מ.ס. אשדוד: השעייתו של גדי קינדה נמשכת. המאמן רן בן שמעון עדיין לא מוכן לדון בחזרתו לפעילות. כך או אחרת לשחקן גם כך יש עונש בגין כרטיסים צהובים והוא לא יכול היה לשחק מול קרית שמונה ביום ראשון בכל מקרה. בקבוצה החליטו לשחרר את הקשר הרוסי גיורגי בטאייב ששיחק במספר משחקים ואפילו פתח בהרכב אבל לאחרונה כלל לא היה בסגל למשחקים אצל בן שמעון (יניב טוכמן).

09:06, הפועל כפר סבא: אחרי ההפסד הביתי להפועל רעננה ולקראת המשחק הכל כך חשוב מחר מול בני יהודה, שחקני הפועל כפר סבא החליטו להיפגש מחוץ לשעות העבודה ואמש ערכו ערב גיבוש בביתו של השחקן טל בנש. הסטנדאפיסט בני ברוכים הצחיק ובמקום על האש הוחלט ללכת על סושי.
בצד המקצועי יחזור דושאן מאטוביץ' להרכב אחרי שסיים לרצות עונש בגין צהובים. רז כהן שכבר מתאמן מלא אחרי פציעה בכתף, מועמד לחזור להרכב. המאמן אלי כהן מתלבט בהתקפה בין רן יצחק שפתח באחרונה כמעט בקביעות לבין החלוץ הניגרי סאני אומורגי (יניב טוכמן).

08:30, מכבי חיפה: הקבוצה הודיעה כי תהיה המועדון הראשון בארץ המשתף פעולה עם פלטפורמת התוכן Dugout, ובכך תצטרף לרשימה יוקרתית של מועדוני כדורגל שכבר פעילים, ביניהם ברצלונה, ריאל מדריד, צ'לסי, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, ארסנל, מילאן, פריס סן ז'רמן וליברפול. הפלטפורמה נועדה לרכז את התוכן ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, עם דגש על תוכן אקסקלוסיבי וקטעים נוספים הכוללים, הצצה אל מאחורי הקלעים של הקבוצות והשחקנים. הדובר, דודו בזק: "כמועדון הכדורגל המוביל בישראל, אנחנו שואפים להשיג פריצות דרך גם בגזרה הדיגיטלית. ההצטרפות נראית כצעד חשוב והכרחי כחלק מאסטרטגית הפצת המותג וחיזוק הקשר עם קהל האוהדים, בארץ ובחו"ל" (איציק יצחקי).

08:16, הפועל חיפה: ניר קלינגר טרם תרגל את ההרכב של הפועל חיפה, אך נראה כי ימשיך עם ההרכב המנצח שלו פרט לשינוי אחד: מהראן לאלה יפתח במקום שלומי ארבייטמן הפצוע. המאמן שוחח במהלך השבוע עם הישאם כיוואן, שלא נכלל בסגל בקרית שמונה, בניסיון לעשות סדר בחדר ההלבשה שלו. גם מהראן לאלה שזעם על המאמן זומן לשיחה. המועדון הודיע כי אוהדים שירכשו כרטיס ליציע המזרחי מול הפועל תל אביב, יקבלו כרטיס חינם למשחק הבא מול אשדוד (איציק יצחקי).

07:51, הפועל אשקלון: בקבוצה נרגעו אתמול כאשר הושג הסדר בו יוקצו כ-200 אלף ש"ח עבור משכורת חודש פברואר של השחקנים. יש לציין כי זאת המשכורת היחידה אותה חייב המועדון לשחקנים, מכיוון שאת משכורת מרץ אמור המועדון לשלם רק ב-10 לחודש, ולשחקנים הובטח כי לאחר החגים הכל ישולם. הקבוצה תערוך אימון מסכם כאשר ברקע המאמן יובל נעים מאוד מאוכזב מהשבתת האימון ואמר לאנשי המועדון: "עם שחקנים שמתנהלים ככה כנראה שאי אפשר להישאר בליגה, שעל משכורת אחת שתשולם להם עוד יומיים משביתים אימון כנראה שאין תקוה" (אופיר סער).

בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר מהשעיה. בן רייכרט/קובי אליהו

07:29, הפועל תל אביב: הקבוצה תשלים הבוקר את ההכנות למשחק מול הפועל חיפה. בקבוצה משוכנעים שניצחון נוסף יעניק להם מקדמה במאבק ההישארות. חסן אבו זייד צפוי לרדת לספסל (שלמה וייס).

07:16, בני סכנין: יוסי אבוקסיס יחסר מחר את עטאא ג'אבר ועלי עוסמאן הפצועים, ועדיין לא ברור אם ימשיך במער של שלושה בלמים או יעבור למערך של שני בלמים. אברהם פאס עשוי לחזור להרכב (שלמה וייס).

07:02, הפועל באר שבע: הקבוצה מתכוננת למשחק מול מכבי פתח תקוה. וובה בראון עשוי לתפוס את מקומו את ג'ון אוגו המוצהב בהרכב, מאור בוזגלו יחזור לסגל. אביו של הקשר התראיין אתמול לתוכנית הרדיו של יוני הללי "הללי אורגינל" ברדיו צפון ללא הפסקה ואמר: "אני מעדיף שמאור ישחק במכבי חיפה אבל זו ההעדפה שלי וכידוע לכם אני לא זה שמשחק" (שלמה וייס).

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר עם דן מורי. ברני ארדוב
מנסה להרים את השחקנים. שרון מימר/ברני ארדוב

06:50, בית"ר ירושלים: הקבוצה ערכה אתמול את הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח כאשר השחקנים באווירה מאוד שפופה. המצב הפיזי והמנטאלי של לא מעט שחקנים ירוד וישנו חשש כי המשחק מול בני סכנין במוצ"ש בטדי יכול להוביל את הקבוצה למקומות רעים. השחקנים הבכירים ערכו שיחות על מנת לנסות ולהרים את הקבוצה, אחד מהם אמר: "כמה שזה קשה, כולם צריכים להרים את עצמם. אנחנו לפני שמונה מחזורים קשים כדי להרוויח מקום באירופה ונצטרך לשכוח מהגביע. מקווים שהקהל עדיין יהיה איתנו ויתמוך, אבל כדי שזה יקרה גם לנו אסור לאכזב יותר ולא להתפרק אחרי הגביע" (אופיר סער).

גם המאמן שרון מימר ערך לשחקניו אסיפה קצרה ואמר לשחקנים: "אמנם נכשלנו במשימה שהצבנו לעצמנו בגביע אבל יש לנו עוד משימה והיא כרטיס לאירופה. אני יודע שכרגע כולם במצב לא פשוט אבל אין לנו זמן ויש משחק מאוד מאוד חשוב כבר בשבת. בתקופות כאלה מה שמחזיק קבוצה זה הביחד של השחקנים, אם תשמרו על זה אתם תעברו את הימים האלה וכבר בשבת תרימו את עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully