וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: קווין דוראנט יחזור בלילה שבין שבת לראשון

חודש וחצי אחרי שנפצע בברכו במהלך משחק מול וושינגטון, צפוי הפורוורד של סגנית האלופה לחזור לשלושת המשחקים האחרונים בעונה הסדירה אחרי שקיבל אישור לכך מהצוות הרפואי של המועדון

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
התגעגענו/AP

בשורות טובות לגולדן סטייט: סגנית האלופה הודיעה הערב (חמישי) שקווין דוראנט יחזור לפעילות ב-8 באפריל נגד ניו אורלינס (בין שבת לראשון, ב-5:30). גולדן סטייט הודיעה כי אחרי אימונים אינטנסיביים בימים האחרונים, כולל 2 על 2, 3 על 3 ו-4 על 4, ניתן לדוראנט האישור לחזור לאימונים מלאים על ידי הצוות הרפואי. אם הוא לא יסבול מכאבים באימון האחרון לפני המשחק, הוא יחזור לשחק מול הפליקנס באורקל ארנה.

דוראנט סבל מפציעה בברכו במהלך המשחק מול וושינגטון ב-28 בפברואר. עד אותו זמן, הוא הוביל את הצהובים העונה גם בנקודות (25.3 נקודות למשחק) וגם בריבאונדים (8.2 למשחק). אחרי פציעתו והיעדרותו של כוכב אוקלהומה סיטי לשעבר, הווריירס התקשו בתחילה והפסידו בארבעה מששת המשחקים הראשונים לאחר פציעתו. מאז הם הצליחו להתאושש וניצחו ב-12 משחקים ברציפות כדי להעמיד מאזן 14:65 ולהבטיח את המקום הראשון במערב.

דוראנט אמור להיות כשיר, אם כן, לשלושת המשחקים האחרונים בעונה הסדירה, מול הפליקנס, יוטה ול.א. לייקרס כשהמטרה היא להריץ אותו עם הקבוצה לקראת הפלייאוף, שייפתח ביום שבת, 15 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully