וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס זעם על זינדין זידאן: "בן זונה, הוא אף פעם לא נותן לי להשלים 90 דקות"

תקרית חמורה בריאל מדריד: הקולומביאני הוחלף בדקה ה-72, חבט בספסל וקילל את מאמנו. הצרפתי: "עדיין לא דיברנו, אבל זה נורמלי ששחקן רוצה להשלים 90 דקות. דברים כאלו קורים בקבוצות כדורגל"

one

אחת לכמה ימים התקשורת הספרדית עוסקת ביחסים המתוחים בין מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, לבין שחקן הקבוצה, חאמס רודריגס, אך נראה כי אמש (רביעי), ב-2:4 על לגאנס, הקולומביאני חצה את הגבול.

בדקה ה-72 החליט המאמן הצרפתי להוציא את חאמס, שממש לא אהב זאת. הוא ירד מכר הדשא לכיוון הספסל מבלי להסתכל על מאמנו, שלח אגרוף לספסל ונתפס בעדשת המצלמה מקלל את זידאן: "בן זונה, הוא אף פעם לא נותן לי להשלים 90 דקות".

חאמס, שפתח בשמונה משחקי ליגה בלבד העונה בספרד, סירב לדבר עם העיתונאים בסיום, אך מאמנו הסכים להתייחס לסוגייה: "לא דיברתי איתו עדיין. זה נורמלי ששחקן רוצה להשלים 90 דקות. דברים כאלו קורים בקבוצת כדורגל. אני בכל מקרה מרוצה ממנו, הוא שיחק מצוין".

לא מעט שמועות על עזיבה אפשרית של הקולומביאני את ריאל מדריד בקיץ הקרוב עלו, כשמנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ויובנטוס כבר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו בחלון ההעברות. לריאל מדריד הוא הגיע ממונאקו תמורת 80 מיליון יורו.

עוד בנושא

ריאל מדריד שמרה על הפסגה עם 2:4 מול לגאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully