וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליטו לא עשה חשבון לאף אחד, הגיע הזמן שתתנו לו כבוד"

6.4.2017 / 7:19

המאמן יצא כמנצח הגדול, ג'ורדי קרויף מבין שטעה לגבי טל בן חיים, ראיקוביץ' מספק הבהרות לגבי עתידו וייני מתפלא איך כולם עדיין מופתעים בכל פעם מחדש. היום שאחרי חצי הגמר, כולל החיבור המפתיע בין בניון לבן חיים, ובין שוינפלד לקיארטנסון

ברני ארדוב

1. "תנו כבוד לוידיגאל. אפשר לחשוב שעם יוקאנוביץ' ובוס הצלחנו"

ליטו וידיגאל עבר אתמול (רביעי) משוכה משמעותית בחיפה ובמכבי תל אביב מאוד מרוצים מהאופן שבו הוא ניהל את הקבוצה מאז ההפסד להפועל באר שבע בשבת האחרונה. "ההחלטות שלו היו מצויינות", אמר אמש גורם במכבי תל אביב אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בחצי הגמר הגביע (1:2). "הוא עשה ארבעה שינויים בהרכב. השאיר את סקאריונה בתל אביב ולא עשה חשבון לאף אחד. היוקרה והעתיד שלו היו על כף המאזניים והוא יצא המנצח הגדול". וידיגאל עזב ראשון את כר הדשא מיד בסיום המשחק וגם יצא אחרון מחדר ההלבשה לכיוון אוטובוס הקבוצה.

"אין לי שום בעיה להתמודד עם שאלות קשות", השאיר המאמן עוד חותם על סיפורי ג'ורדי קרויף והספסל בבאר שבע. "כשיש עניינים בעייתיים וקשים, אני תמיד אענה ואתייחס ברצינות, אבל שוב ושוב לשאול את אותן שאלות על עניין שקרי? אם אני אומר שלי יש את הג'וב שלי ולג'ורדי הג'וב שלו ושנינו עובדים יחד בהרמוניה, אז תדעו לקבל את זה כי זו האמת. אני עשיתי משהו בכדורגל לפני שהגעתי לישראל ואני יודע איך הדברים מתנהלים".

לוידיגאל חוזה גם לעונה הבאה והוא מתכוון לממש אותו. נציגו של מיטש גולהדאר ג'ק אנגלידיס שנכח אתמול בחיפה מאוד מרוצה מהמאמן, כך שאם הוא לא יפשל בצורה מיוחדת בפלייאוף העליון ויסיים גם עם גביע המדינה, אין שום סיבה שהוא לא ישאר לעונה הבאה ויממש את חוזהו. "אפשר לחשוב שעם סלבישה יוקאנוביץ' ופטר בוס לקחנו משהו", הזכיר אמש אחד השחקנים. "תתנו כבוד למאמן. הוא באמת מאמן טוב".

עוד בנושא

מכבי תל אביב עלתה לגמר אחרי 1:2 על בית"ר ירושלים
ברק יצחקי שוב נפצע: "מתפלל שלא גמרתי את העונה"
גולסה קיבל 8, בניון 7, וכמה וידיגאל? גיליון הציונים מהמשחק

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגיע הזמן לתת לו כבוד. ליטו וידיגאל/ברני ארדוב

2. בדרך לחוזה חדש? "ג'ורדי מודה שטעה עם טב"ח"

שחקנים רבים במכבי תל אביב היו רוצים להיות בטוחים באשר לעתידם במועדון, אבל בקבוצה לא מתכוונים למהר ולשבת עם מישהו מהם בתקופה הקרובה. מי שאמור להישאר בחוזה לעונה נוספת הוא טל בן חיים הבלם שנראה מצוין מאז אותה נקודת זמן בה היה קרוב לעבור להפועל תל אביב. אם זה היה תלוי רק בליטו וידיגאל, בן חיים היה זוכה לחוזה חדש כבר עתה. ספק אם לוידיגאל יהיה משקל כל כך משמעותי בהחתמות, מאחר שזו הטריטוריה של ג'ורדי קרויף ומדובר בפוזיציה בלעדית שלו, אבל גם קרויף כבר מבין שזו תהיה טעות לוותר על הבלם המנוסה שאתמול חיסל את איתי שכטר. "ג'ורדי הביא את רמון והיה משוכנע שפיליפנקה יהיה הצמד של איתן טיבי, אבל בסופו של דבר בן חיים פותח והיום ג'ורדי מפנים שזו היתה טעות בכלל לחשוב על שחרורו. ג'ורדי מודה שטעה עם בן חיים", אמרו במכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' עם טל בן חיים. ברני ארדוב
אחד השחקנים שהקהל הכי מזדהה איתם. פרדראג ראיקוביץ'/ברני ארדוב

3. ראיקוביץ': "אנגליה לא רלוונטית עבורי"

הניצחון אמש הושג גם בזכות הופעה טובה נוספת של פרדראג ראיקוביץ' בין הקורות. לסרבי היתה הצלה אחת נהדרת מול דן איינבינדר במחצית הראשונה וגם בשנייה עשה עבודה טובה ויציבה. בעוד שההערכות דיברו על כך שראיקוביץ' יעבור לאנגליה, סיפר אמש השוער: "אנגליה לא רלוונטית עבורי. אני לא יכול לשחק בליגה האנגלית כי אין לי מספיק הופעות בנבחרת". ראיקוביץ' גם הפך לאחד השחקנים שהקהל הכי מזדהה איתם. העובדה שהוא לוקח כל כך ללב כל איבוד נקודות, הובילה את הקהל להתקרב אליו ובמכבי תל אביב ישמחו אם הוא יישאר.

ארון שוינפלד שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
"אני ממש לא צריך לדבר על זה שאני רוצה להמשיך בהרכב". שוינפלד/ברני ארדוב

4. בניון מצטנע: "תכתבו על אחרים"

ברק יצחקי יצא אמש מחדרי ההלבשה ועידכן כי ככל הנראה קרע את שריר הירך האחורי. יוסי בניון שהיה בין האחרונים לצאת לאוטובוס, סיפר כי הוא משוכנע ששבר את אפו. "הייסטר נתן לי מרפק לאף כבר בדקה הראשונה", סיפר בניון. "כמות הדם שירדה לי מהאף מטורפת ובגלל זה כל הזמן נאלצתי לצאת לקבל טיפול. אני אעבור צילום, אבל אני כמעט בטוח שזה שבר באף". בניון ובן חיים הבלם עלו יחד לאוטובוס, ואם בעבר נכתבו עליהם לא מעט ידיעות בהקשר של קרבות האגו בנבחרת ישראל, במכבי תל אביב לעת זקנה השניים חיים בשלום יחד. "עזבו אותי. תכתבו על טל", זרק בניון לעבר העיתונאים. "תראו איך הוא משחק. איזו יכולת".

אגב חיבור מעניין נוסף נרשם אמש בין וידאר קיארטנסון לארון שוינפלד. למרות שהאחרון תפס את מקומו של הראשון, קיארטנסון ושוינפלד נראו מאוד מחוברים. "וידאר חלוץ מצוין שכבש בצמדים ושלישיות עבור מכבי תל אביב, כך שאני ממש לא צריך לדבר על זה שאני רוצה להמשיך בהרכב. המאמן יחליט ואנחנו נקבל כל החלטה שלו", אמר שוינפלד.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (מימין) עם אלי דסה. ברני ארדוב
"יש לנו מטרות ואנחנו צריכים להתרכז בהן". דור מיכה/ברני ארדוב

5. מיכה: "ננסה להלחיץ את באר שבע עד הסוף"

"אתם מופתעים מכך כל פעם מחדש, אבל באמת שלא נתנו לשום דבר ממה שנכתב ונאמר עלינו בתקשורת לחלחל פנימה אל המועדון", התעקש שרן ייני בדרך החוצה מחדר ההלבשה לכיוון האוטובוס. "דיברנו בינינו לפני המשחק על איך שאנחנו מרימים את עצמנו ונותנים יותר אנרגיה כדי לעבור את בית"ר, אבל כל ההתעסקות שלכם במערכת היחסים בין המאמן לג'ורדי או לגבי היכולת שלנו, נחסמה על ידינו ולא נכנסה פנימה", התעקש הקפטן. דור מיכה שרץ אל ברק יצחקי וחיבק אותו אחרי שהחלוץ אמר למיכה שהוא יבקיע שער, הוסיף: "יש לנו מטרות ואנחנו צריכים להתרכז בהן. אנחנו חייבים להילחם ולנצח את כל המשחקים. זה לא בידיים שלנו, אבל ננסה להלחיץ את באר שבע כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully