וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו יכנס מסע"ת בעקבות סכסוך עם אגודתו: "הקריירה שלי בסכנה"

5.4.2017 / 14:37

השחיין בן ה-30, שייצג את ישראל בשלוש אולימפיאדות, מסוכסך עם הפועל ירושלים, שרוצה לקצץ את שכר המלגה שלו ב-50 אחוז. נבו דורש לעזוב מיידית, האגודה מציעה שייכנס להסגר ויעבור אחרי שנה

עריכת וידאו: עמרי וייס, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

גל נבו הודיע היום (רביעי) על כינוס מסיבת עיתונאים מיוחדת שתיערך מחר בשעה 11:30 במשרדי הוועד האולימפי, בה יודיע ש"הקריירה שלו בסכנה". השחיין הישראלי, שיהיה בן 30 בקיץ הקרוב, סירב למסור פרטים נוספים על נושא מסיבת העיתונאים, אך לוואלה! ספורט נודע כי לנבו יש סכסוך גדול עם אגודת השחייה שלו, הפועל ירושלים.

נבו משתייך להפועל ירושלים כבר למעלה מעשר שנים, ועל פי גרסתו, לאחרונה הוחלט לקצץ במלגה שהוא מקבל מהאגודה. גורמים המעורים בפרטים טוענים כי מדובר בקיצוץ של 50 אחוז בכסף שמרוויח כרגע השחיין. נבו פנה לאגודה בעקבות הדרישה לקצץ במלגה, וביקש לעזוב לטובת אגודה אחרת. הוא הסביר כי הוא שוחה כבר למעלה מעשר שנים באגודה ושכבר חצה את גיל 30, ומכאן שאם רוצים לקצץ במלגה שלו, צריכים לשחרר אותו לאגודה אחרת.

עם זאת, הפועל ירושלים מסרבת לשחררו והבהירה לו שאם הוא רוצה לעזוב, הוא יכול להיכנס להסגר, כפי שעושים במרבית האיגודים, ולשחות במשך שנה באופן עצמאי, ולא תחת אגודה אחרת. על פי התקנון, שחיין שנכנס להסגר שוחה באופן עצמאי תחת הגג של איגוד השחייה במשך שנה, ורק לאחר מכן יכול לחתום בכל אגודה שהוא רוצה. גורם הקשור להפועל ירושלים אמר: "לאורך כל כך הרבה שנים שגל נבו שוחה עבור הפועל ירושלים הוא קיבל מלגה מכובדת מאוד, ואם הוא רוצה לעזוב, הוא יכול להיכנס להסגר".

נבו ייצג את ישראל בשלוש אולימפיאדות - בייג'ינג 2008, לונדון 2012 וריו 2016, אחרי ששבר כבר בגיל 17 את שיאו של מיקי חליקה במשחה ל-200 מטר מעורב אישי לגילאי נוער, כשבהמשך גם שבר את השיא בבוגרים. זכה בתשע מדליות שונות באליפות אירופה בשחייה וסיים במקום השישי באליפות העולם בשחייה ברומא (2009).

עוד בנושא

גל נבו בראיון לפני ריו: "אנשים הביטו עליי מהצד, ולא ניסו לעזור לי"

השחיין גל נבו. יוסי ציפקיס
"הקריירה שלי בסכנה". גל נבו/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully