וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתעניינת בדין פורמן. לוזון: "עטר ודמארי החלוצים הטובים בארץ"

5.4.2017 / 11:00

מכבי חיפה מתכוננת למכבי תל אביב, לוזון מבטיח ש"בקרוב הליגה תרגיש את עטר ודמארי" וטוען: "מצדי שיביאו ארבעה מנהלים". במועדון רוצים לצרף את הקשר היהודי של נבחרת דרום אפריקה (28) שגדל בצ'לסי

דין פורמן שחקן נבחרת דרום אפריקה. AP
שימש כקפטן באליפות אפריקה 2015. דין פורמן/AP

מכבי חיפה מעוניינת בדין פורמן, קשר סופרספורט יונייטד ונבחרת דרום אפריקה. ככל הידוע, במועדון הגישו לאחרונה הצעה לכדורגלן האנגלי-דרום אפריקאי ממוצא יהודי (28), שגדל במחלקת הנוער של צ'לסי. פורמן, שנחשב לשחקן הרכב בכל הקבוצות בהן שיחק, רשם עד כה 44 הופעות ליגה בסופרספורט בה הוא משחק בשנתיים האחרונות וכבש שני שערים. הוא משחק בשני תפקידים עיקריים: כקשר במרכז השדה וקשר אחורי. כרגע בקבוצה מדרום אפריקה דורשים ממכבי חיפה כ-800 אלף יורו עבור השחקן, ובין הצדדים קיימים פערים

בעבר הוזכר השחקן, שנמצא במעקב של המועדון בשבועות האחרונים, כמועמד להגיע גם למכבי תל אביב. הצהובים אישרו כי הוא אמור לנחות להתרשמות ב-2008, אך מאוחר יותר התברר כי הוא לא מתכוון להגיע לישראל. פורמן משתייך באופן קבוע גם לסגל נבחרת אפריקה. הפעם האחרונה בה זומן לסגל הייתה רק לפני שבוע, במשחק הידידות של נבחרתו מול אנגולה. שלושה ימים קודם לכן הוא פתח בהרכב במשחק מול גינאה ביסאו. באוקטובר האחרון הוא כבש שער במשחק רשמי מול בורקינה פאסו (1:1).

את צ'לסי עזב פורמן לאחר שלא זכה לשחק בקבוצה הבוגרת וביוני 2006 חתם בגלזגו ריינג'רס ושימש כקפטן קבוצת הנוער. קצת יותר משנה אחר כך חתם על חוזה חדש לשנתיים במועדון. בהמשך הושאל לברדפורד סיטי שם שיחק עד ינואר 2009, אז נדד לאולדהאם אתלטיק, שם קיבל את סרט הקפטן. ב-2013 הושאל הקשר לדונקסטר רוברס, במדיה חתם על חוזה לשנתיים. משנת 2015 ועד היום הוא משחק בקבוצתו הנוכחית בדרום אפריקה. החל משנת 2008 פורמן זומן גם לנבחרת דרום אפריקה, אך את הופעת הבכורה ערך ב-2012 מול ברזיל ושנה מאוחר יותר אף שיחק עם הנבחרת במסגרת גביע אפריקה לאומות. יש לו שלושה שערים בינלאומיים ב-39 הופעות, שבחלקן אף ענד את סרט הקפטן, כולל באליפות אפריקה 2015.

עוד בנושא:

מכבי חיפה מציעה לאליסון דוס סנטוס 300 אלף יורו לעונה
המנהל ספורטיבי של היידוק ספליט מריו ברנקו מועמד למכבי חיפה
הקואצ'ינג עם רוקאביציה, הפנייה לבוזגלו: לוזון מכין תשתית לעונה הבאה

קשר נבחרת ברזיל אוסקר מול שחקן נבחרת דרום אפריקה דין פורמן. רויטרס
דין פורמן בבכורה במדי דרום אפריקה מול אוסקר וברזיל ב-2012/רויטרס

פרט לכך, מכבי חיפה ממשיכה במגעים שהיא מנהלת, מאז חודש ינואר, עם אליסון דוס סנטוס. במועדון מעריכים שבלם מכבי פתח תקוה יחתום בסופו של דבר, בכפוף להסכמת רעייתו, שרוצה לעזוב את ישראל מיד בתום העונה. גם עומרי אלטמן ומאור בוזגלו חזק ברשימות של גיא לוזון והמטרה היא לצרף קשר התקפי ישראלי, בהתאם לתכנית של המאמן להתבסס על קבוצה שמורכבת מהגנה זרה והתקפה ישראלית. "גיא החל בהכנות לעונה הבאה. כשיגיע מנהל ספורטיבי, הם יעבדו בתאום מלא", אמר גורם במועדון על העובדה שהקבוצה נמצאת בשלבים מתקדמים של ההכנות לעונה הבאה.

חיפה רוצה מאוד את מגן שטוטגרט, פלוריאן קליין. האוסטרי הבינלאומי הוא האופציה המועדפת על הצוות המקצועי, אך עדיין לא ברור האם השחקן יסכים להגיע לישראל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
"אני יודע להסתדר עם כולם. עבדתי גם בחו"ל עם מנהלים מקצועיים, אין לי שום בעיה עם זה, אני לא מוטרד לרגע". לוזון/שלומי גבאי

הקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00, ערוץ 5), והמאמן גיא לוזון התייחס לאפשרות שיגיע מנהל מקצועי חדש: "הסוגיה הזאת לא מדאיגה אותי, מצדי שיגיעו ארבעה מנהלים, לא אחד, אני יודע להסתדר עם כולם. עבדתי גם בחו"ל עם מנהלים מקצועיים, אין לי שום בעיה עם זה, אני לא מוטרד לרגע".

על ההכנות והכושר של הקבוצה והשחקנים: "אנחנו עובדים מאוד קשה, השאיפה שלנו היא תמיד להשתפר, בכל האספקטים, רק תוך כדי עבודה ואימונים זה יכול לקרות. רוקאביציה? הוא לא שונה מכל שחקן אחר. מי שראוי, יהיה בהרכב, בלי קשר למה שאומרים מסביב. עוואד? קיבל הזדמנות, שיחק טוב, וזהו. עומר דמארי ואלירן עטר לשמחתי חוזרים לכשירות. הם לדעתי שני החלוצים הכי טובים בארץ, בפור. הליגה תרגיש אותם בהמשך".

על היריבות: "אני מכיר את הרצון העז לנצח במשחק הזה, זה לא חדש לי. בשנים האחרונות יותר מדי דיברו פה ויצאו בהצהרות בומבסטיות. דיבורים לא יביאו אותנו לכלום. אני לא כאן כדי לפוצץ כותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully