וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן שהובס 12:0 מול ברצלונה ב' נעצר בחשד למעורבות במכירה

האיטלקי פיליפו ויטו די פיירו, שמונה למאמן אלדנסה בסוף ינואר, נעצר על ידי המשטרה הספרדית יחד עם נציג קבוצת המשקיעים האיטלקית. ארבעה שחקנים תוחקרו: "ברור שזה היה מכור"

one

שערוריית ה-0:12 של ברצלונה ב' על אלדנסה בליגה השלישית בספרד הולכת ומסתעפת.

היום (שלישי), נעצר מאמן הקבוצה המבוסת, האיטלקי פיליפו ויטו די פיירו, בחשד למעורבות במכירת המשחק. די פיירו מונה למאמן הקבוצה בינואר האחרון, זאת לאחר שקבוצת משקיעים איטלקים השקיעה כסף באלדנסה. בעקבות התבוסה, המועדון כבר הודיע כי הוא ינתק את קשריו מאותה קבוצת משקיעים, שלטענתו מעורבת במכירת המשחק. נציג קבוצת המשקיעים נעצר אף הוא על ידי המשטרה הספרדית היום.

המעצרים הגיעו לאחר תלונה שהגיש נשיא המועדון דויד אגילאר למנהלת הליגה הספרדית. הנעצרים מואשמים בשחיתות ובהטייה של המשחק והם יובאו בפני שופט במחוז אליקנטה עוד היום. מלבד שני המעצרים, תוחקרו על ידי המשטרה ארבעה משחקני הקבוצה.

אתמול כבר הודיעה הקבוצה, הממוקמת אחרונה בליגה, הרחק מהקו האדום, על הפסקת פעילות בעקבות התבוסה המשפילה. "אחד השחקנים שבכו בסיום המשחק מעורב במכירה. אני יודע את זה בוודאות", טען עמנואל מנדי, אחד משחקני אלדנסה. שייק סאאד, שחקן אחר, סיפר: "אמרו לי שאקבל 30 אלף יורו אם אמכור את המשחק. ברור לי שזה היה מכור. שחקנים צחקו לנו בפרצוף".

עוד בנושא:

בעקבות ה-12:0 מול מילואי ברצלונה: אלדנסה הפסיקה את פעילותה

ככה נראה ה-0:12. מכור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully