וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מריו גומז הפך עם שלושער מהיר, הילד של לברקוזן קבע 3:3

דרמת ענק בביי ארנה: הסקורר הלוהט של וולפסבורג הגיע ל-150 שערי ליגה כשהבקיע בדקות 80, 83 ו-87, אבל קאי האברץ בן ה-17 איזן בדקה ה-89. 1:2 לאינגולשטאדט ואלמוג כהן על מיינץ

מריו גומז שחקן וולפסבורג. AP
150 שערי בונדסליגה. מריו גומז/AP

המחזור ה-26 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם דרמה אדירה בסיומה באייר לברקוזן ו-וולפסבורג חילקו נקודות ב-3:3 מטורף. לפני כן הצליחה אינגולשטאדט של אלמוג כהן להשיג ניצחון חשוב מאוד עם 1:2 ביתי מול מיינץ.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
שער ראשון לקראת עוד רבים בהמשך. קאי האברץ/GettyImages

באייר לברקוזן - וולפסבורג 3:3

דרמה מטורפת בביי ארנה, בסיומה שתי הקבוצות נשארו בסכנה ליפול למקום ה-16 ולמשחקי המבחן. לברקוזן צעדה ביתרון מבטיח עד ל-10 הדקות האחרונות, אחרי שקארים בלארבי הבקיע בדקה ה-40 וקווין פולנד הכפיל מקרוב בדקה ה-65. אלא שאז נכנס לפעולה מריו גומז. החלוץ הוותיק, שנמצא בכושר פנטסטי בתקופה האחרונה, סיפק תוך שבע דקות את השלושער ה-12 בקריירה בבונדסליגה והגיע ל-150 שערי ליגה בגרמניה (מקום 14 בכל הזמנים). גומז השווה בשתי נגיחות בדקות 80 ו-83, לפני שהשלים מהפך עם פנדל בדקה ה-87 והגיע ל-15 שערים בתשעת משחקיו של אנדריס יונקר כמאמן ראשי בבונדסליגה. אבל המילה האחרונה הייתה של הילד קאי האברץ, שבישל לפולנד בעקב את השער השני והצליח להשוות בשמאל לאחר מסירה יפה של בלארבי. שער בכורה להאברץ, שבגיל 17 ותשעה חודשים הפך לצעיר ביותר שכובש עבור לברקוזן בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דריו לסקאנו שחקן אינגולשטאדט (ימין). GettyImages
לסקאנו ואינגולשטאדט עם ניצחון יקר/GettyImages

אינגולשטאדט - מיינץ 1:2

אלמוג כהן וחבריו עם ניצחון חשוב מאוד, שמותיר אותם מרחק שבע נקודות "בלבד" מתחת לקו האדום, ומשאיר גם את מיינץ עמוק בקלחת. רומן ברז'רי כבש את הראשון של המארחת בדקה ה-10, שער עצמי של מארווין מאטיפ בדקה ה-71 איזן, אבל שתי דקות לאחר מכן הצליח פלורן האדרגיואנאי לכבוש שער ניצחון יקר וחשוב מאוד מבחינת הקבוצה שלו במאבקי התחתית. אלמוג כהן פתח בהרכב קבוצתו והשלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully