וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכה לליאור אליהו: הפועל ירושלים במגעים עם ריצ'רד האוול

סנטר הפועל תל אביב (26, 2.03), שצפוי לקבל אזרחות ישראלית הקיץ ולשחק בתור מקומי, עשוי לעבור לשורות הקבוצה מהבירה, שלא מתכוונת לחכות לאליהו ששוקל את עתידו. המו"מ עם טימור יואץ

one

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול עשוי לעבור במהלך השבוע הקרוב להפועל ירושלים שמנהלת עמו שיחות בימים האחרונים. השחקן יעלה הערב (ראשון) לשחק במדי קבוצתו מול הפועל חולון, למרות שהמאמן רמי הדר די מיואש מיכולתו והתנהגותו, כשייתכן מאוד שמיד לאחר המשחק יסגרו תיסגר העסקה. בהפועל תל אביב סירבו להתייחס לעניין שחרורו במהלך סוף השבוע האחרון, אך לוואלה! ספורט נודע כי אורכו של החוזה שהוצע להאוול על ידי ירושלים עומד על עונה וחצי.

האוול (26, 2.03) צפוי לקבל בסוף העונה אזרחות ישראלית ולהיות חלק מנבחרת ישראל לאליפות אירופה שתיערך הקיץ בתל אביב, לאחר שהתחתן בקיץ שעבר עם ישראלית. לפני כחודשיים קיבל תעודת זהות כחולה, אך התהליך יושלם רק בסיום העונה, והשחקן יוכל להירשם כמתאזרח במדי ירושלים, אם וכאשר יחתום. במהלך העונה הנוכחית רשם בהפועל תל אביב 13.5 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בקרוב ישתפו פעולה? האוול מול אמארה סטודמאייר/קובי אליהו

מי שעשוי להיפגע מהגעתו של האוול לירושלים הוא ליאור אליהו, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, שוקל את עתידו במועדון בפרט ובכדורסל בכלל. השחקן שמע בכלי התקשורת על השיחות של ירושלים עם האוול, שצפוי להיות בעונה הבאה ישראלי ואמור לקחת דקות משחק רבות ממנו, ועל פי גורמים שונים הביע מורת רוח מהעניין. בירושלים לא מתכוונים לחכות להחלטותיו של אליהו, ובמקביל בוטחים במאמן סימונה פיאניג'ני, שמעוניין להחתים לו מחליף ברמה גבוהה. בירושלים ממשיכים לחזר אחרי ג'ורדן פרמאר, שלא מצא קבוצה ב-NBA, ושומרים עבורו על דלת פתוחה גם לגבי העונה הזאת. גם המגעים עם בר טימור יואצו, ובקבוצה מאוד רוצים לראות אותו גם בעונה הבאה.

הפועל תל אביב צירפה בימים האחרונים את ברנדן דאוסון, שנחת בישראל ביום שישי, אך לא ישחק הערב נגד הפועל חולון לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן. דאוסון, ביחד עם דרל וויליאמס שהחלים מפציעה שהטרידה אותו מזה זמן רב, אמורים להיות צמד הגבוהים של הקבוצה, כשאלאנדו טאקר ישוב לישראל במהלך השבוע הבא וצפוי בעוד כשבועיים וחצי לחזור לפעילות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully