וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי ליף הכריז: "החלטתי להירשם לדראפט ה-NBA של 2017"

הפורוורד יליד ישראל החליט לסיים את קריירת המכללות שלו בחלוף עונה אחת בלבד ב-UCLA, במהלכה העמיד ממוצעים נהדרים של 16.3 נק', 8.2 ריב' ו-2.4 אס'. באיזה מקום הוא צפוי להיבחר?

שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. GettyImages
בעונה הבאה ב-NBA. טי ג'יי ליף/GettyImages

לאחר ההפסד לקנטאקי, שחרץ את גורלה של UCLA בטורניר המכללות האחרון, סיפר טי ג'יי ליף כי עדיין לא החליט על עתידו. הלילה (חמישי), שחרר יליד ישראל הודעה רשמית לפיה יירשם לדראפט ה-NBA האחרון, ולמעשה סיים את קריירת המכללות שלו בחלוף שנה אחת בלבד.

"לאחר מחשבה רבה ושיחות עם משפחתי, החלטתי להירשם לדראפט 2017 ולחתום עם סוכן", צייץ הפורוורד. "אני רוצה להודות למשפחת UCLA על עונה נהדרת ועל תמיכה גדולה".

ליף (19, 2.08 מ'), בנו של שחקן מכבי תל אביב והפועל גליל עליון בראד, נולד בישראל ב-1997 ובגיל שנתיים וחצי עבר להתגורר בארצות הברית. בקיץ 2015 סייע לנבחרת העתודה הישראלית להעפיל לדרג א', כשנבחר ל-MVP של אליפות אירופה דרג ב'.

עונתו היחידה במכללות ענתה על כל הציפיות, כשהצטרף ללונזו בול וסיפק ל-UCLA כוכב שני לצד הגארד המלהיב. ב-29.9 דקות לערב, סיפק ליף ממוצעים מרשימים של 16.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.1 חסימות משחק, תוך שהוא קולע ב-61 אחוז מהשדה, 46 אחוז ל-3 ו-68 אחוז מהקו.

ומה כעת? הרבה יכול להשתנות עד הקיץ, אך לפי המוק דראפט של אתר Nbadraft, ליף עתיד להיבחר במקום ה-11. ב-Draftexpress חושבים קצת אחרת, ומציבים אותו במקום ה-22.

לונזו בול טי ג'יי ליף שחקני UCLA ברוינס. AP
UCLA תצטרך לבנות קבוצה חדשה. ליף ובול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully