וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "לא נעים לשמוע דברים מאחורי הגב. מחויב לקבוצה"

לקראת המשחק החשוב מול בני יהודה, מאמן הפועל תל אביב התייחס לשמועות על מועמדים להחליפו: "כמו המשחקים שלנו, זה קריטי ומשמעותי". עמותת 'האדומים' תובעת 2.4 מיליון שקל מרמון

יוסי ציפקיס

נועלת הטבלה הפועל תל אביב מתכוננת לעוד משחק תחתית קריטי, הפעם מול בני יהודה בשבת הקרובה (18:00). אחרי החזרה מפגרת הנבחרות ולקראת המשחק אמר היום (חמישי) המאמן מנחם קורצקי: "עבדנו בשבועיים האחרונים, התגבשנו, שחקנים חזרו מפציעות ואנחנו מרגישים יותר בטוחים בעצמנו. מחכה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך לבוא הכי מוכנים שיש כדי לנצח אותו. כמו כל המשחקים האחרונים שלנו, גם זה משחק משמעותי וקריטי. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, אבל מנסים להוריד את הלחץ ולהביא את השחקנים במתח חיובי. אנחנו מאמינים שהשחקנים יכולים לנצח את המשחק. יש הרבה משמעויות למשחק הזה. אם ננצח, בני יהודה תתייחס יותר ברצינות למשחקים נגד היריבות שלנו. עם כל הצער, אני מקווה שאשקלון וכפר סבא יאבדו נקודות, כי זה המצב בטבלה. כמובן שחשוב שנלחיץ עוד קבוצות".

לגבי מועמדותם של מאמנים אחרים לקבוצה בעונה הבאה אמר קורצקי: "לא נעים לשמוע דברים מאחורי הגב. אני מאוד מחויב לקבוצה ולשחקנים ועושה הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה. לא דיברו איתי מההנהלה והדבר היחידי שאמרו לי בנושא הזה זה לא להקשיב לפרסומים".

עוד בנושא:

"אני בר מזל, יש לי סרטן": נאצ'ו טורניו בראיון למדור "הפודיום"

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
עוד משחק מכריע. קורצקי/יוסי ציפקיס

על המשחק הקודם מול בני יהודה אמר קורצקי: "הכאב על ההפסד ההוא נשאר ואי אפשר להתעלם ממנו. אף משחק לא יכול להשליך על משחק אחר. לכל משחק יש את הסגנון שלו. אם נביא את המחצית הראשונה מהמשחק הקודם ליותר דקות במחצית השנייה, זה יבוא לטובתנו ואנחנו צריכים לשאוף לזה. המכה שקיבלנו במשחק ההוא הלכה איתנו הרבה זמן. אני בטוח שהשחקנים יידעו לשמור על היתרון אם נוביל, ולא לאבד אותו. אנחנו באים בלחץ שונה ובני יהודה בלחץ שונה. איכות הסגל לא פקטור במשחק כזה. אנחנו צריכים להראות נוכחות מהדקה הראשונה במשחק בית. צריך לבוא ולתת הכל".

על אדי גוטליב אמר קורצקי: "בתקופה הזאת, בישורת האחרונה, שחקנים עם הרבה ניסיון, שחוו משהו בכדורגל כמו תחתית ומשחקים מכריעים יכולים לבוא לידי ביטוי יותר טוב. המטרה היא להחזיר את אדי לעניינים ולקחנו בחשבון טעות כזאת או אחרת. הוא יכול לעזור לנו ולהוסיף לנו". על מצבו של אביחי ידין הוסיף: "אנחנו עדיין בוחנים ומתייצעים איתו. הוא על הגבול בין לחזור ולא לחזור ויש התלבטות אם לסכן אותו. יש עוד כמה ימים לקבל תשובות".

בנושא אחר, עמותת 'האדומים' הגישה היום תביעה נגד הבעלים לשעבר, חיים רמון. על פי כתב התביעה דורשת העמותה 2.4 מיליון שקלים מרמון ובכתב התביעה צויין: "רמון הפר בצורה יסודית את ההסכם שנחתם מולו למכירת 20 אחוזים ממניות חברת הראל אחזקות אשר ניהלה והייתה הבעלים של המועדון עד לדצמבר האחרון".

מהעמותה נמסר: "רמון נקט במהלך הזוי והגיש תביעה נגד אוהדי הפועל תל אביב. במהלך החודש האחרון ניסתה העמותה להידבר עימו והוא סרב כך שלא הותיר בפנינו ברירה. הוא ניהל את המועדון תוך הפרה יסודית של כל סעיפי ההסכם שעליהם חתם מולנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully