וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: מריו ליטל חתם עד תום העונה, יחליף את פרסטון נואלס

29.3.2017 / 23:53

הגארד האמריקאי (29, 1.98) שמיעט לשחק במהלך הקריירה שלו באירופה יחליף את הקלע שסובל משבר בידו וגמר את העונה. ינסה לעזור לקבוצה של מאיר טפירו להגיע לרבע גמר הפלייאוף

one

מכבי אשדוד החתימה הערב (רביעי) את הגארד האמריקאי מריו ליטל שיחליף את פרסטון נואלס עד לסיום העונה. נואלס, שהצטרף במהלך העונה לאשדוד, סובל משבר בידו, ולאחר מספר בדיקות גילו בקבוצה כי ייאלץ לעבור ניתוח וסיים את העונה. במועדון עשו מאמצים כדי לצרף שחקן בהקדם האפשרי, והוחלט לצרף את ליטל שינסה לעזור להם להגיע לרבע גמר הפלייאוף.

ליטל (29, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס הגדולה משנת 2011, בה לא הרשים יתר על המידה. את הקריירה המקצוענית שלו פתח הגארד האמריקאי בדנייפרו מהליגה האוקראינית, ולאחר מכן עבר לשלוש שנים לליגת הפיתוח של ה-NBA. במהלך עונת 2014/15 חתם במנרסה הספרדית, אך נחתך לאחר ארבעה משחקים כשמי שחליפו בקבוצה היה די ג'יי סילי. בקיץ שלאחר מכן חתם באניינג מהליגה הקוריאנית, וביוני 2016 עבר לליגה הפיליפינית.

אשדוד ממוקמת כעת במקום ה-11 בטבלת ליגת העל כשבמאזנה תשעה ניצחונות, שני ניצחונות פחות מעירוני נהריה ומכבי ראשון לציון שחולקות כעת את המקום השמיני בטבלה, שמוביל בסוף הסיבוב השלישי לרבע גמר הפלייאוף. אשדוד הייתה בתקופה לא טובה עד לפני חודש, אך אז הצטרף לקבוצה קווין דילארד במקומו של דניאל יואינג והקבוצה יצאה לריצה של ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

מריו ליטל, מכללת קנזס. AP
זה הקטן גדול יהיה? מריו ליטל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully