וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: פוניני הפתיע את נישיקורי, יפגוש בחצי הגמר את רפאל נדאל

האיטלקי בן ה-29 עלה לראשונה בקריירה לחצי גמר בטורניר מאסטרס 1,000 אחרי 2:6, 4:6 מול קיי נישיקורי, המדורג רביעי בעולם. השור ממאיורקה לא התקשה מול ג'ק סוק עם 2:6, 3:6

פאביו פוניני טניסאי איטלקי. AP
הישג שיא. פוניני/AP

טורניר מיאמי, גם אצל הגברים וגם אצל הנשים, מתחיל להיכנס לשלבים המכריעים.

גברים

פאביו פוניני רשם הערב (רביעי) את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו כשעלה לראשונה אי פעם לחצי גמר טורניר מאסטרס 1,000. האיטלקי בן ה-29, המדורג במקום ה-40 בעולם, ניצל מצב פיזי לא טוב כל כך של קיי נישיקורי (4), שנראה כסובל מפציעה או מחלה. פוניני ניצח 4:6, 2:6 אחרי שעה ושבע דקות בלבד. זה הניצחון הראשון של פוניני מול נישיקורי במפגש השלישי ביניהם.

פוניני יפגוש בחצי הגמר את רפאל נדאל (5), זאת לאחר שהשור ממאיורקה חיסל את ג'ק סוק (13) האמריקאי עם 2:6, 3:6 קליל תוך 83 דקות בלבד. נדאל היה חד ושבר ארבע פעמים מתוך חמש אפשרויות, בעוד יריבו משיג רק שבירה אחת מתוך שבע אפשרויות משלו. זה היה הניצחון השלישי של נדאל על סוק בשלושה מפגשים בין השניים.

נשים

ג'ו קונטה נראתה בדרך להפסד בטוח. הבריטית, המדורגת 11 בעולם, פיגרה 6:3, 5:4 מול סימונה האלפ (4), שגם הגישה למשחק והייתה רחוקה שתי נקודות מעלייה לחצי הגמר. אבל קונטה, שנמצאת בתקופה נהדרת בשנה האחרונה, לא התייאשה, המשיכה להילחם והצליחה לצאת עם הכרטיס לחצי הגמר אחרי 6:3, 6:7 (7), 2:6 בשעתיים ועוד 30 דקות. קונטה הפכה לבריטית הראשונה שעולה לחצי הגמר בטורניר מיאמי היוקרתי ותפגוש את ונוס וויליאמס (11), שהייתה גדולה על אנג'ליק קרבר (1) וניצחה 5:7, 3:6. המשחק ארך כשעה ו-40 דקות והיה צמוד ברובו, אך וויליאמס הוותיקה התעלתה בכל הנקודות החשובות ורשמה ניצחון שלישי בשבעה מפגשים מול קרבר. חצי הגמר השני יפגיש בין קרוליין ווזניאקי לקרולינה פלישקובה.

עדכון ראשון: 0:09

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
שני ניצחונות מתואר. נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully