וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסל המטורף של כוכב מכבי חיפה גרגורי ורגאס

הגארד של הירוקים קלע ממגרש שלם עם יד אחת. ברשת מסתלבטים על הפסל החדש של רונאלדו. וגם: ביצועים מבריקים של מסי נחשפו לראשונה, הפסל המוזר של רונאלדו, הטעות הקשה של השוער האלג'יראי והאם דריימונד גרין היה מצליח לשמור על שאקיל אוניל?

צילום מסך

הפסל ההזוי של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו זכה היום לכבוד שלו זוכים מעטים: שמו של שדה התעופה במקום הולדתו, מדיירה, הוחלף ומעתה ייקרא על שמו. אלא שאת מירב תשומת הלב גנב הפסלון של רונאלדו שהוצג, שאיך נגיד זאת בעדינות? לא ממש דומה למקור. באינטרנט מיהר להסתלבט, כמובן.

"כריסטיאנו רונאלדו היה בוכה בכל פעם שהיה מפסיד"

עוד לפני שהפך לכוכב גדול, כריסטיאנו רונאלדו שיחק להנאתו באי שבו נולד, מדיירה, בקבוצה קטנה בשם אנדוריהינה, שם אביו היה האיש אשר אמון על תלבושות השחקנים. ריקרדו סנטוס, אשר גדל עם רונאלדו ושיחק איתו באותה קבוצה, נשאל בראיון על כוכב ריאל מדריד, והפתיע כשחשף כי כינויו היה "הבכיין", מאחר והיה בוכה בכל פעם שהיה מפסיד, או בכל פעם שלא היו מוסרים לו.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא אהב להפסיד, כבר בתור ילד. רונאלדו/רויטרס

נחשף לראשונה: ביצועים של ליאונל מסי מעונת 2002/03

ליאונל מסי הוא אחד משני השחקנים המוכרים והאהובים ביותר בעולם. כל שער שלו גרף מיליוני צפיות ביוטיוב, אך מסתבר שיש כמה שערים שאפילו מעריציו הגדולים ביותר טרם ראו. ערוץ היוטיוב הרשמי של ברצלונה חשף וידאו של הפרעוש במדי ברצלונה עד גיל 16, שבו נראים שערים ובישולים מבריקים של הכוכב. "הווידאו מעונת 2002/03", נכתב בהודעה הרשמית של ברצלונה. "מדובר בעונה היחידה של מסי שבה הוא התחיל וסיים באותה הקבוצה. בעונה שלאחר מכן מסי כבר שיחק בארבע קבוצות שונות - מהקבוצה עד גיל 17 ועד ברצלונה ב'".

אפולה אדל הפסיד לפריס סן ז'רמן

השוער הקמרוני-ארמני, אפולה אדל בן ה-30, ששיחק בשתי קדנציות בהפועל תל אביב, קיבל בשורה קשה בימים האחרונים. אדל, המשחק בליגה ההודית, שוחרר מפריס סן ז'רמן ב-2011 לפני שחתם בהפועל תל אביב, וטען כי הקבוצה מעיר האורות פעלה שלא כחוק. בעקבות זאת, הוא תבע מהמועדון ארבעה מיליון יורו אי שם ב-2013, אך כעת התבשר כי התביעה נדחתה. אדל רשם 13 הופעות העונה בפונה סיטי ההודית, אך לא שיחק מאז נובמבר.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. ברני ארדוב
הפסיד בתביעה. אדל/ברני ארדוב

הטעות הקשה של השוער האלג'יראי

דריימונד גרין היה מצליח לשמור על שאק? לא אם שואלים את הדיזל

התמונה הקורעת של שחקני גונזאגה

דויד לואיז מראה לוויליאן איך עושים זאת נכון

המחווה של ג'ון סינה

העימות המוזר בין השחקנית למאמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully