וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: וידיגאל יתייעץ עם קרויף כדי לקבוע מי יחליף את טיבי

28.3.2017 / 10:41

ייני או פיליפנקה אמורים למלא את מקומו של הבלם הפצוע במשחק העונה, אך המאמן שומר את הקלפים קרוב לחזה, בעוד שחקנים מאיצים בו לתרגל את מי שיפתח. 1,380 כרטיסים יוקצו לצהובים

צילום ועריכה: קובי אליהו

1,380 מבעלי המינויים של מכבי תל אביב קיבלו אתמול (שני) הודעה לפיה הם זכאים לרכוש כרטיס למשחק העונה מול הפועל באר שבע ביום שבת. מאחר שמדובר במשחק כל כך מבוקש שהיצע הכרטיסים אליו קטן מהביקוש, ערכה הנהלת מכבי תל אביב אתמול הגרלה בין מנויי הקבוצה שהגיעו למשחקי החוץ האחרונים של מכבי תל אביב. באחרונה הנהיגו במכבי תל אביב שיטת ניקוד חדשה שעל פיה ניתן יהיה לקבוע את הזכאות לרכישת כרטיסים למשחקים בעלי ביקוש גבוה במיוחד.

על פי שיטת הניקוד הזו, כל בעל מינוי וגם אוהד שאין ברשותו מנוי מקבל ניקוד אישי ברגע שהוא רוכש כרטיס למשחק חוץ של מכבי תל אביב. המשחקים עליהם חלה אתמול שיטת הניקוד היו משחקי החוץ מול מכבי פתח תקוה (ליגה וגביע) וזה שנערך באחרונה באשקלון. רק מי שנסע לשלושת משחקי החוץ האלה והוא גם בעל מנוי נכנס למעשה להגרלת 1,380 הכרטיסים שהוקצו לטובת אוהדי מכבי תל אביב ביציע האורחים בטרנר. 78 אחוז מאלה שהיו זכאים לרכוש את הכרטיס עלו בהגרלה וזאת כאמור על פי כמות הכרטיסים שהועברה למכירה. כל מי שזכאי לרכוש את הכרטיס וקיבל על כך אתמול הודעה יוכל לממש את זכאותו עד יום חמישי בשעה 12.00. מי שלא ירכוש עד אז את הכרטיס יפסיד את זכותו והיא תועבר לאחד מאלה שלא עלו בהגרלה.

עוד בנושא:

שחקנים במכבי תל אביב לקראת משחק העונה: "כיף לשחק בטרנר"
מכבי חיפה ומכבי ת"א שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ

אוהדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ההנהלה לא מודאגת ממספר הכרטיסים הנמוך. אוהדי מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

אוהדי מכבי תל אביב התלוננו ביממה האחרונה ברשתות החברתיות על כך שהנהלת הפועל באר שבע לא העבירה מספיק כרטיסים למכירה, אבל מהנהלת מכבי תל אביב נמסר כי הפועל באר שבע עמדה בתקנון וגם אם מדובר בקצת פחות כרטיסים מאלה שהועברו למכירה בעבר, עדיין מדובר בכמות כרטיסים המחוייבת על פי התקנון ואין למכבי תל אביב תלונות כלפי באר שבע.

אחר הצהריים ישובו שחקני מכבי תל אביב להתאמן אחרי שלושה ימי חופש שקיבלו מהמאמן ליטו וידיגאל. בסביבתו של הפורטוגלי טענו הבוקר כי הוא עדיין לא החליט מי יחליף את איתן טיבי הפצוע וכי הוא מתכוון להתייעץ בעניין עם ג'ורדי קרויף. מי שאמורים למלא את החסר הם שרן ייני או ייגור פיליפנקה. שחקנים במכבי תל אביב אמרו הבוקר כי מי שזה לא יהיה, עדיף שווידיגאל יתחיל לתרגל זאת כבר מהאימון הערב ולא ישמור בסוד את זהות הבלם עד הרגע האחרון כפי שעושים לא פעם במכבי תל אביב כדי להימנע מהדלפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully