וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות למכבי והפועל ראשון לציון במחזור ה-21

מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, הצהובים התבססו במקום השני עם 34:38 בחוץ על עירוני רחובות. האדומים התאוששו מההפסד בגמר הגביע עם 29:34 ביתי על בני הרצליה. רמת השרון שלישית

איבן קראצ'יץ' מכבי ראשון לציון בכדוריד. חן קלדרון, מכבי ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
מכבי ראשון לציון נראית מוכנה לפלייאוף. קראצ'יץ'/מערכת וואלה! NEWS, חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

אחרי האקשן של גמרי גביע המדינה לגברים ונשים חזרה היום (שישי) ליגת העל בכדוריד לפעילות עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-21 והלפני אחרון בעונה הסדירה.

מכבי ראשון לציון התבססה במקום השני עם 34:38 בחוץ על עירוני רחובות. הצהובים חגגו במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-13:23 וניצחו למרות הקאמבק של רחובות. איבן קראצ'יץ' כבש 9 שערים.

א.ס. רמת השרון נותרה במקום השלישי ומקדימה את הפועל ראשון לציון, אשר גם לה יש כעת 28 נקודות. רמת השרון ניצחה 26:29 בחוץ את הפועל אשדוד, האדומים מראשון התאוששו מההפסד הדרמטי בגמר הגביע עם 29:34 ביתי על בני הרצליה. במשחק הרביעי, אס"א תל אביב השיגה ניצחון חמישי בשישה משחקים, 30:31 על מכבי קרית מוצקין.

מחר (16:00, אולם הדרייב אין, ספורט 1) תשחק האלופה ומחזיקת הגביע הטרייה מכבי תל אביב במחזור החמישי של שלב הבתים בגביע האיגוד האירופי מול טטבאניה מהונגריה. הצהובים ינסו לזכות בנקודות ראשונות, ארבעה ימים לאחר הזכייה בגביע המדינה. מדובר במשחק הבית האחרון, לפני שהקבוצה תחתום את השלב בשבת הבאה בדנמרק מול קולדינג קופנהאגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully