וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד בקלאסה: שער ענק לפודולסקי במשחק האחרון, גרמניה-אנגליה 0:1

הקשר/חלוץ בן ה-31 פרש מהנבחרת עם השער ה-49 שלו בהופעה ה-130 במדים הלאומיים אחרי שבעט כדור אדיר לחיבורים של ג'ו הארט בדקה ה-69. "היו לי 13 שנים אדירות", אמר בטקס שנערך לכבודו

לוקאס פודולסקי שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
פודולסקי נפרד בקלאסה/GettyImages

זהו, אחרי 150 הופעות במדים הלאומיים, לוקאס פודולסקי נפרד הערב (רביעי) מהשחור-לבן של גרמניה ועוד איך נפרד. הקשר/חלוץ של גלאסטראיי כבש בדקה ה-69 את השער ה-49 שלו במדי נבחרת גרמניה עם פצצה אדירה לחיבורים של ג'ו הארט שהזכירה נשכחות מהימים הגדולים של פולדי ומרגל שמאל האימתנית שליוותה אותו לאורך כל הקריירה וסידרה לאלופת העולם ניצחון 0:1 בווסטפאלן שטאדיון בדורטמונד.

עוד לפני המשחק נערך טקס לכבודו של פודולסקי, בו אמר שחקן פ.צ. קלן, באיירן מינכן וארסנל לשעבר: "אני רוצה להגיד תודה לכולם על 13 שנים אדירות על הדשא ומחוץ לדשא. לכםם האוהדים היה חלק גדול מאוד בזה". פודולסקי רשם את ההופעה ה-130 שלו במדי נבחרת גרמניה, כשרק מירוסלב קלוזה (137) ולותר מתאוס (150) רשמו יותר הופעות. בנוסף, פולדי פרש מהנבחרת עם 49 שערים, כשרק קלוזה (71) וגרד מולר (68) מקדימים אותו. לפני המשחק הגיעו אוהדים רבים אל המגרש בדורטמונד כשהם לובשים חולצות של פ.צ. קלן, קבוצת הבית של פודלוסקי, מסיכות עם פניו ושלטים שנושאים את שמו. הוא הוחלף בדקה ה-84 כשהוא זוכה כמובן למחיאות כפיים מכל הקהל ולמחווה מכל שחקני הסגל הגרמני שעמדו ליד הספסל, לחצו את ידו וחיבקו אותו.

פודולסקי שיחק עם גרמניה בשבעה טורנירים גדולים: יורו 2004, 2008, 2012 ו-2016 ובגביע העולם ב-2006, 2010 ו-2014, בו גם זכה עם הנבחרת בברזיל. הוא אף נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר בגביע העולם ב-2006 ונבחר לנבחרת הטורניר ביורו 2008. אגב, בין השער הראשון שלו במדים הלאומיים לשער האחרון שלו, חלפו 4,474 ימים.

במהלך המשחק, אגב, אנגליה הגיעה אולי לכמות מצבים גדולה יותר, אך מארק אנדרה טר סטגן סיפק תצוגה טובה והציל כמה מצבים מסוכנים מאוד מול דלה עלי ואחרים.

שחקן נבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי. GettyImages
פודולסקי בטקס/GettyImages
אוהדי נבחרת גרמניה עם מסיכות של לוקאס פודולסקי. GettyImages
אוהדי נבחרת גרמניה/GettyImages
שחקן נבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי. GettyImages
פולדי נפרד/GettyImages
אוהדי פ.צ. קלן לפני משחק נבחרת גרמניה מול נבחרת אנגליה, פרידה מהשחקן לוקאס פודולסקי. GettyImages
אוהדים עם חולצות של פ.צ. קלן לכבוד פודולסקי/GettyImages
שחקן נבחרת גרמניה לוקאס פודולסקי. GettyImages
להתראות, אלוף עולם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully