וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: די ג'יי סילי סובל מחבלה ברגלו, ייעדר כשבועיים

22.3.2017 / 19:35

הגארד שנפצע מול פנרבחצ'ה לא סובל משבר אך ייאלץ לנוח בתקופה הקרובה. דווין סמית' צפוי לקבל מספר דקות מוגבל מול ז'לגיריס (ה', 21:00). בגאצקיס: "נצטרך לעבור לחמישייה גבוהה"

צלמים זמניים מורשים
שחקן מכבי תל אביב די ג'יי סילי. דרור עינב
הצטרף למצבת הפצועים. די ג'יי סילי/דרור עינב

מכת הפציעות במכבי תל אביב לא פוסקת והיום (רביעי) נודע לצהובים כי הם ייאלצו להסתדר גם ללא די ג'יי סילי בשבועיים הקרובים. הגארד שנפצע במשחק הניצחון על פנרבחצ'ה, לא סובל אומנם משבר אך כן סובל מחבלה ברגלו וייאלץ לנוח בתקופה הקרובה. פציעתו של סילי מצטרפת לאלו של קווינסי מילר, ואנדרו גאודלוק שמושבתים לתקופה ארוכה. מסתמן שהדקות של דווין סמית' מול ז'לגיריס יוגבלו, כדי להעניק לו מעט מנוחה, כך שלרשותו של בגאצקיס יעמוד סגל דליל במיוחד מול הליטאים.

הצהובים ייפגשו ביום חמישי את ז'לגיריס קובנה (21:00) במשחק חסר חשיבות לשתי הקבוצות. מכבי תל אביב איבדה סיכוי כבר בהפסד לאנאדולו אפס לפני שבוע והקבוצה של שאראס נכנעה לאותה אנאדולו אתמול במשחק שהיווה הסיכוי האחרון שלה להשתחל לרבע הגמר.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד משחק לפרוטוקול. בגאצקיס/ברני ארדוב

איינארס בגאצקיס ערך מסע"ת לקראת המפגש ודיבר על מכת הפציעות: "יש לנו בעיה עם פציעות, הרוטציה שלנו במצבת הגארדים הצטמצמה וכנראה שנצטרך לעבור לחמישייה גבוהה וגדולה יותר. ברוב המשחקים אם אתה שולט בריבאונד אתה מנצח וננסה לעשות את זה מול ז'לגיריס. אנחנו צריכים ליהנות ממה שאנחנו עושים".

על ההשתלבות של דיימון סימפסון: "כשהוא נמצא איתנו ויחד עם ג'ו אלכסנדר יש לנו יותר אופציות בפנים. אני חושב שג'ו יכול לשחק ביחד עם סימפסון וזה משנה את המשחק שלנו". על המפגש עם שאראס מחר: "בשבילי כל משחק מיוחד, שאראס הוא טיפוס מיוחד ויהיה נחמד מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully