וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "לשחק עבור טום תיבודו זה מה שהפך את זה למקום מצוין"

הישראלי שלא צפוי לקבל דקות מרובות בבכורה מול סן אנטוניו הסביר מדוע בחר דווקא במינסוטה. מאמנו החמיא ("הקליעה שלו נהדרת, יכול לרווח עבורנו את הפרקט"), גם טאונס: "קלעי גדול"

שחקן מינסוטה טימברוולבס עומרי כספי. מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס, אתר רשמי
ברוכה הבאה. עומרי כספי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מינסוטה טימברוולבס

עומרי כספי חתם אמש (שני) באופן רשמי במיטנסוטה עד תום העונה והערב הוא דיבר לראשונה עם העיתונאים, אולי לקראת הופעת הבכורה שלו הלילה, מול סן אנטוניו.

"לשחק עבור טום תיבודו זה מה שהפך את זה למקום מצוין עבורי", סיפר כספי, שעל פי דיווחים היה מבוקש גם בבוסטון, ממפיס, יוסטון ולוס אנג'לס קליפרס, אך השתכנע להצטרף לזאבים הצעירים לאחר ארוחת ערב עם המאמן הקשוח. "רציתי לחלוק את הניסיון שלי כדי לעזור לקבוצה הזו לנצח משחקים. השיחה שלי עם תיבודו היתה נהדרת וזה מרגיש כמו המצב הנכון עבורי. הקבוצה הצעירה הזו זקוקה לשחקנים ותיקים, כולם יודעים איזה כישרון יש כאן. אני רוצה ליהנות מהמסע הזה ונראה מה יהיה בעתיד. הרבה דברים יכולים להשתנות מעכשיו עד ה-1 ביולי. היתה לי עונה קשה ואני מרגיש שזה מקום יציב שהולך למקום הנכון. אעלה מהספסל, אתן אנרגיות, אקלע ואשמור.

"שיחקתי נגד תיבודו כשהיה בשיקגו. זו זכות לעבוד איתו ואני כבר מחכה להזדמנות הזו. אני מרגיש טוב, התאמנתי רוב הזמן בניו אורלינס. אתמול הסבירו לי חלק מהתרגילים וגרמו לי להרגיש בנוח. אני נמצא בליגה מספיק טוב כדי שאנשים יידעו מה אני יכול ולא יכול לעשות. אני מרגיש בנוח בתפקיד שלי".

תיבודו עצמו החמיא לשחקן החדש שלו: "הקליעה שלו נהדרת ואני חושב שהוא יכול לרווח עבורנו את הפרקט". המאמן הודה בפני בתקשורת המקומית שהפורוורד הישראלי לא צפוי לקבל דקות משחק מרובות הלילה, ככל הנראה משום שכספי עדיין מחלים מהפציעה ביד, ובקושי הספיק להתאמן עם חבריו החדשים. "תמיד אהבנו את כספי. תהיה חלודה כשאתה נעדר לתקופה אבל עומרי שחקן ותיק, הוא מכיר את הליגה. הוא יכול לקלוע, למסור, לכדרר ולשחק הגנה קבוצתית. נראה באיזה מצב הוא".

הכוכב הגדול קארל אנתוני טאונס הוסיף: "הוא קלעי גדול, ננסה לנצל אותו בצורה הטובה ביותר לטובתנו. ננסה לגרום לו להרגיש בנוח, להבין תרגילים ואיך אנחנו אוהבים לשחק".

הטימברוולבס מדורגים כרגע במקום ה-12 במערב, מרחק 4.5 ניצחונות מדנבר שבמקום השמיני, וקשה להאמין שיצליחו להשתחל לפלייאוף השנה.

עוד בנושא:

רשמית: עומרי כספי חתם במינסוטה טימברוולבס
מבחן אמריקאי: הרווח שעומרי כספי יכול להפיק מהחוזה הקצר במינסוטה
בארצות הברית מנסים להבין: למה עומרי כספי בחר דווקא במינסוטה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully